return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 
NOXX / official opening (pg. 8)
View this Thread in Original format
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Hopelijk brengt hij ook wat shoon volk mee. Dominik Eulberg, Gabriel Ananda live, Pig & Dan live, Gregor Tresher live,...

Het zal dan wel weer een overrompeling worden in NOXX. Iedereen moet er zijne kop toch ne keer laten zien hebben hé :p
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by jeronimo_jd
jaja da filmke heb ik ook gezien, haha
en nog een zalig filmke:

http://www.youtube.com/watch?v=5-Kd95qGFiE

Spijtig dat hij Isbjörn precies niet meer draait in zijn gigs. Moet wel flippen zijn om die live te horen :crazy:

En hij zou beter nog eens A Break In The Clouds bovenhalen, in plaats van telkens dieje Qu'est-ce que vous voulez terug te draaien :s
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
Het zal dan wel weer een overrompeling worden in NOXX. Iedereen moet er zijne kop toch ne keer laten zien hebben hé :p

Cocoon nights zijn meestal niet goedkoop (Minstens 30€), dus dat zal hopelijk wat volk afschrikken. :)

Hoe zat het bij Tiësto, was er toen té veel volk?
FCB_Fanatic
quote:
Cocoon nights zijn meestal niet goedkoop (Minstens 30€), dus dat zal hopelijk wat volk afschrikken. :)

Ik ben zelf niet geweest, maar er was toch wel behoorlijk veel volk (en was toch ook €38). In ieder geval was het alles behalve ideaal om je ten volle te amuseren had ik begrepen. Daarbij kwam nog dat het er qua sfeer ook niet uitzonderlijk uitbundig aan toe ging.

reviews moeten wel ergens te vinden zijn in deze thread
BZRK
quote:

Het was gewoonweg niet te doen, je kon de zaal gewoon niet door.
Echt verschrikkelijk!!
Jasperovitsj
Ach ja, best niet te hard van stapel lopen. Voor hetzelfde geld komt Väth zelf niet, en moeten we het stellen met een Chris Tietjen en Johannes Heil ofzo. En dan ga ik toch ook niet gaan denk ik :)
FUSyke
En de mannen van Noxx zijn ook bezig met Daft Punk. Maar dit zal wel een hele moeilijk klus worden.
The_G0dfather
quote:
Originally posted by jeronimo_jd

en nog een zalig filmke:

http://www.youtube.com/watch?v=5-Kd95qGFiE

haha za-lig, met z'n short shorts

43 is die kerel ondertss :toothless
The_G0dfather
quote:
Spijtig dat hij Isbjörn precies niet meer draait in zijn gigs. Moet wel flippen zijn om die live te horen :crazy:

En hij zou beter nog eens A Break In The Clouds bovenhalen, in plaats van telkens dieje Qu'est-ce que vous voulez terug te draaien :s

en black diamonds in the sky :crazy:
FenixStyle
quote:
Originally posted by FUSyke
En de mannen van Noxx zijn ook bezig met Daft Punk. Maar dit zal wel een hele moeilijk klus worden.

Had geruchten gehoord dat ze op 2 mei zouden komen, maarja eerst zien en dan geloven natuurlijk..

Bertn
ach, die mannen van daft punk huren gewoon 2 figuranten in, die hun maskers opzetten en wat ableton-files afspelen:p
Blue Sky 99
quote:

Da's wel het grote nadeel aan Väth, die draait maandenlang dezelfde platen ...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement