|
NOXX / official opening (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Transfusion |
Mr Sam // Tiesto op 30/11
Aanwezig |
|
|
| Config |
| hopelijk wordt het daar niet TE druk.. staat alleszins al aangekruist in de agenda :) |
|
|
| Gevork |
| quote: | Originally posted by Transfusion
Mr Sam // Tiesto op 30/11
Aanwezig |
Zal er ook aanwezig zijn normaal gezien.
BTW: Config, 5de lieke van je TOP 5 is een TUUUUUNEEEE :) |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Gevork
Zal er ook aanwezig zijn normaal gezien.
BTW: Config, 5de lieke van je TOP 5 is een TUUUUUNEEEE :) |
heb ik een tijdje geleden nog in promo gekregen :) echt een zalige track |
|
|
| FUSyke |
Fri 05/10 David Morales
Fri 12/10 Milk & Sugar - Steeve White
Fri 19/10 Don Diablo
Fri 26/10 Ken Ishii - Marco Bailey - Buscemie
Sat 27/10 Funkerman
Wed 31/10 Mr V - Junior Jack & Kid Creme |
|
|
| Jasperovitsj |
| Oké, vraagt er zich niemand af waar die mensen blijkbaar probleemloos het geld vandaan halen om ELKE WEEK één of meerdere internationale topdj's te boeken? Dat voor een nieuwe club waarin ook al zware investeringen gedaan zijn, en zonder vast publiek dat gegarandeerd elke week ook voor een volle zaal zal zorgen. Serieuze risico's als je het mij vraagt :nervous: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Oké, vraagt er zich niemand af waar die mensen blijkbaar probleemloos het geld vandaan halen om ELKE WEEK één of meerdere internationale topdj's te boeken? Dat voor een nieuwe club waarin ook al zware investeringen gedaan zijn, en zonder vast publiek dat gegarandeerd elke week ook voor een volle zaal zal zorgen. Serieuze risico's als je het mij vraagt :nervous: |
ik stel mij daar inderdaaad vragen bij, maar ik ga er mijne kop niet over breken aangezien het niet om mijn geld gaat. Op dit moment zal het met die internationale dj's wel iedere week vol geraken, mlaar zoals je zelf zegt hebben ze geen vast publiek. Ik zie ze dat ook niet opbouwen als ze zich niet op één specifieke stijl gaan toespitsen.
Maar ze doen maar, zolang die avond met tiesto doorgaat ben ik content :D |
|
|
| FUSyke |
| Mja, die mensen hebben precies veel poen. Maar daar breek ik mijn hoofd niet over. Zolang er maar dikke namen op de affiche staan :) Volgende week ga ik nen keer een kijkje nemen met Lexy & K-Paul. |
|
|
| Devilex |
Ken Ishii, hoe lang is het nog niet geleden dat die nog in Belgie is geweest.
En ja zonder vast resident team ga je ook niet echt een vast publiek krijgen. De mensen komen nu voor de guests, en eens die gaan wegvallen... |
|
|
| Gevork |
Het wordt is tijd dat die is goeie progressive djs boeken ipv minimal/tenchno djs!!!!
:disbelief |
|
|
| FUSyke |
| Fr 14/12 Tocadisco |
|
|
| Transfusion |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Oké, vraagt er zich niemand af waar die mensen blijkbaar probleemloos het geld vandaan halen om ELKE WEEK één of meerdere internationale topdj's te boeken? Dat voor een nieuwe club waarin ook al zware investeringen gedaan zijn, en zonder vast publiek dat gegarandeerd elke week ook voor een volle zaal zal zorgen. Serieuze risico's als je het mij vraagt :nervous: |
Tja, als ze de tent niet volkrijgen zullen ze wel verlies beginnen maken. De enige mogelijkheid is om telkens voor een vol huis te zorgen, en 3000 man lok je niet met lokale dj's. |
|
|
|
|