return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 
NOXX / official opening (pg. 12)
View this Thread in Original format
Fomas
Misschien is er al iets eerder over gezegd, maar wat iedereen hoopte lijkt werkelijkheid te worden:

Ik heb vandaag het gerucht opgevangen dat Noxx zou sluiten en nog redelijk snel ook!!! Er zou iets niet in orde zijn met een vergunning en enkele "investeerders" zouden zich terugtrekken. De roddels zijn dus nog redelijk vaag maar eens de datum vast ligt leg ik die avond een champagnebar in op de kaai recht tegenover het Antwerpse gedrocht. Het feestje met Chris Tieten zou wel eens de closing party kunnen worden.

*fingers crossed*
Config
Zou langs de ene kant wel jammer zijn, ze hebben toch prachtige namen geboekt in die korte tijd. Gewoon jammer van het volk daar.
Jasperovitsj
Er doen serieuze geruchten de ronde dat Hernan Cattaneo in oktober naar de Noxx komt, en Digweed nog eens in November :crazy:
Jasperovitsj
Wie trekt er vrijdag allemaal naar Antwerpen voor Sasha? :)

Voor de twijfelaars, een meer dan uitstekend voorproefje: Sasha - Thank you mix :crazy:
Config
quote:
Originally posted by Jasperovitsj

Voor de twijfelaars, een meer dan uitstekend voorproefje: Sasha - Thank you mix :crazy:

ben van plan om te gaan. Hoe geraak je daar het best als je met de trein gaat? kweet Noxx totaal niet liggen eigenlijk.
Jasperovitsj
Hmm, das wel tricky, want Noxx ligt eigenlijk niet in Antwerpen zelf, maar op de grens met Merksem. Te voet vanuit het station naar de club is dan ook uitgesloten. ;) Het beste is volgens mij om gewoon een taxi te nemen. Het is een goeie 5 minuten rijden, dus als je met een paar man bent betaal je misschien 2 of 3 euro om daar te geraken. Als je vroeg genoeg komt kan je ook nog de bus of de tram tot aan de Metropolis nemen, en van daar 2 minuutjes te voet naar de Noxx te wandelen. Tram 6 rijdt tot aan de Metropolis, en die kan je onder het station nemen. Ook de bussen 7xx (welke juist moet je eens checken) en 23 (dacht ik) rijden tot daar. Maar als je bus of tram neemt zit je natuurlijk zeker tot een uur of 6 vast in de Noxx. Dus ik zou toch voor een taxi opteren, of ergens een liftje proberen te scoren. :)
FenixStyle
quote:
Originally posted by Jasperovitsj

Ben momenteel eigenlijk ook wel van zins om te gaan :)
Solar1
al iets van timetable bekend?
Xilver
I'm torn between een avondje pokeren en naar Sasha gaan. Ik kan ze natuurlijk alletwee doen, maar tprobleem is dat ze normaal tot een uur of half 3 spelen.
Jasperovitsj
Sasha > Poker

Xilver
tr00f, maar ik heb den dag erna ook familiedag van 't werk, dus Sasha moet al niet tot 6u gaan spelen dan.
Jasperovitsj
Ik moet dan dag erna 2 keer sjotten, big deal :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 
Privacy Statement