Eindexamens!!!
|
View this Thread in Original format
WTB |
Volgens mij zijn er best veel mensen hier die dit jaar eindexamen moeten doen. Daarom deze thread die inderdaad niets met trance te maken heeft maar wel voor veel mensen interessant kan zijn.
Ik doe dit jaar eindexamen vwo nieuwe stijl en ik begin met allemaal voldoendes. Ik sta wel krap op Wiskunde (5,6) en op Nederlands (5,8) maar ik denk dat het wel zal lukken. Het profiel dat ik doe is Natuur & Techniek + Biologie 2.
Ik wil iedereen alvast veel succes met zijn/haar examens en het leren ervan wensen. Als je nog iets speciaals doet ter voorbereiding of spiektips hebt mag je ze hier natuurlijk ook posten. Mensen die hun examens al een vorig jaar gedaan hebben kunnen natuurlijk even laten weten hoe zij het voorbereid hebben en eventueel opscheppen over de behaalde cijfers.
WTB. |
|
|
TranceFool |
jajaja ook ikke ga dit jaar examen doen...VWO 2e fase E&M profiel met M&O als vrije deel:p. Sta er op zich wel goed voor. Engels is mn laagste: 5,9. De rest allemaal ergens in de 6 op wiskunde na. Dus moet denkik wel gaan lukken. Ben iig al braaf aan het leren :) |
|
|
DJ Bazz |
hoef nog geen eindexamen te doen, maar volgend jaar hopelijk wel als het meezit maar denk et niet eigenlijk. sta er nu al zooooo slecht voor en ik was vorig jaar ook al net overgekomen,
Maar als het wel lukt wordt het vwo nieuwe stijl en dan Natuur & Techniek (*zucht*, had ik maar EM gedaan)
en alle luitjes die dit jaar examen doen, sterkte en succes |
|
|
Kamaya |
Ik heb ook examens:whip:
Gymnasium 2e fase, E&M met Bio 1,2 d'r bij. Ben al een heel klein beetje bezig met leren. Jezus wat moet er nog veel gebeuren!!!
Laagste cijfer is een 5,3 voor eco (erg lekker met E&M), maar dat gaat wel lukken, vorig jaar weinig uitgevoerd bij dat vak. Verder staat het er allemaal wel goed voor en vergeet niet he, een 4 en een 5 is nog okee, dus..........
Ik hoef toch niet te worden ingeloot.
Misschien is het ook wel leuk om te vertellen wat we volgend jaar allemaal gaan doen.
/Me gaat Bedrijfswetenschappen (-kunde, maar daar heet het anders) studeren aan de RUG (in Groningen dus). Als iemand nog een kamer voor me heeft!!!! ;) ;) ;) Anders zal het een dikke 2 uur heen en terug worden (wat dus niet mogelijk is).
In ieder geval allemaal veel succes, ik ga er voor!!! |
|
|
basvh |
ja heb ook examens, doe havo oude stijl, jaaaaaa oude stijl veel beter dan dat nieuwe gekut
heb 7 vakjes + punten waarmee ik examen in ga
eco 7,2
ne 7,4
en 7,6
ak n n b maar zal rond de 7.5 ligen
spaans 6,7
wis A 7,8
wis B 5,4 enige kut punt dus, maar het is me 7e vak
dus kan laten vallen
maar iedereen succes toegewenst |
|
|
HiGH_NrG |
Keb ook examen dit jaar. Vwo nieuwe stijl...profie N&T met eco1 in t vrije deel. Moet wel te doen, ga met een 5,2 voor nederlands t examen in. De rest allemaal boven de 6. Nederlands is gewoon een klote vak!
Volgens mij is het vak dat je in je vrije deel hebt gekozen ook een profielvak. Maar dat weet ik nie zeker |
|
|
DJ Bazz |
quote: | Originally posted by Kamaya
Misschien is het ook wel leuk om te vertellen wat we volgend jaar allemaal gaan doen.
/Me gaat Bedrijfswetenschappen (-kunde, maar daar heet het anders) studeren aan de RUG (in Groningen dus). Als iemand nog een kamer voor me heeft!!!! ;) ;) ;) Anders zal het een dikke 2 uur heen en terug worden (wat dus niet mogelijk is). |
welkom alvast hier int noorden enneh over die kamers, neem ff wat gereedschap mee, want er zit kans in dat je een woning moet kraken, zijn ze nu ook al mee bezig geweest:D
enneh als je niets kan vinden, we hebben nog wel wat ruimte in onze schuur in de tuin:D |
|
|
Blik |
quote: | Originally posted by TranceFool
jajaja ook ikke ga dit jaar examen doen...VWO 2e fase E&M profiel met M&O als vrije deel:p. Sta er op zich wel goed voor. Engels is mn laagste: 5,9. De rest allemaal ergens in de 6 op wiskunde na. Dus moet denkik wel gaan lukken. Ben iig al braaf aan het leren :) |
yo ik heb precies hetzelfde als jij hebt. Ben ook al begonnen met leren, begin met het moeilijkste, namelijk economie, sta ik ook het laagst voor (een 6)
maar als we van die examens krijgen als die ze vorig jaar kregen word het echt een eitje, echt tering makkelijke examens
ik ga Logistiek en Economie studeren in Breda
ps. vrije deel is geen profieldeel (al weet ik dit niet 100% zeker :p) |
|
|
TimeportE |
uuh ik moet ook examens doen.. :)
doe gymnasium en sta helaas bij lange na niet stabiel.. wel alles voldoende maar voor:
latijn (5.6)
wiskunde (5.8)
geschiedenis (5.5)
sta ik niet echt stabiel, geschiedenis is wel te doen alleen moet ik oppassen met mijn profieldeel.. :( |
|
|
-=Re-GrOoVeD=- |
/me moet nog 2 jaar.. damn
Ik doe nu 4 VWO , E&M + Bio (vraag me niet waarom..hehe)
Ik had eerst N&G + eco en ak, maar dat werd me veel te zwaar dus ben ik overgestapt.. volgens mij wel verstandig :D
LaToXxx |
|
|
-=WVG=- |
quote: | Originally posted by TranceFool
Ik ook precies t zelfde...
Lekker leren nu :) |
|
|
DJ Bazz |
quote: | Originally posted by Blik
ps. vrije deel is geen profieldeel (al weet ik dit niet 100% zeker :p) |
nee tuurlijk niet, anders zou ik Grieks en KCV in mijn profiel hebben:( |
|
|
|
|