|
Tiesto @ Haoman 17 Tel-Aviv (29.07.08)
|
View this Thread in Original format
| THE_BLUE_DRAGON |
על פי חדשות באתר לילה על מסיבה בהאומן
אומרים שסגרו אותו
| quote: | ?ומה הולך לקרות בעתיד הקרוב באומן
(סגרנו את טייסטו לספטמבר (4/9
|
באתר שלו עדיין אין כלום רק איביזה אני רואה שם
אבל לא נראה לי שזורקים סתם משפט כזה חח
:thepirate |
|
|
| Glenn-Holmes |
כן עכשיו שוב נראה את אנשי הפורום כאן מעלים תרוצים שונים ומגוחכים למה התאריך הזה לא טוב להם
ולמה מביאים את טיאסטו
ולמה באומן
ולמה
ולמה
ולמה |
|
|
| Segev |
| אם אני יהיה בגיל המתאים אין שוב סיבה למה לא להיות שם... |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
כן עכשיו שוב נראה את אנשי הפורום כאן מעלים תרוצים שונים ומגוחכים למה התאריך הזה לא טוב להם
ולמה מביאים את טיאסטו
ולמה באומן
ולמה
ולמה
ולמה |
אילן אני רואה כבר עכשיו אמבולנקסים
על אנשים שנמחצו
:o |
|
|
| vit048 |
אני בא
משריין חופש מעכשיו !!!!
איפה קונים כרטיסים ?????????????????? |
|
|
| mitre |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
כן עכשיו שוב נראה את אנשי הפורום כאן מעלים תרוצים שונים ומגוחכים למה התאריך הזה לא טוב להם
ולמה מביאים את טיאסטו
ולמה באומן
ולמה
ולמה
ולמה |
תפסיק להיות פאסימי!!!
אני שם! |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by vit048
אני בא
משריין חופש מעכשיו !!!!
איפה קונים כרטיסים ?????????????????? |
יאללה אני מוכר כבר היום כרטיסים ב200ש"ח
?תביאו לי ועוד 4 חודשים אני אקנה לכם ב100 ויעשה עליכם 100 על כל אחד מתאים
כאילו מזה השאלות האלו באמת אני מבקש קצת תרבות
אם אין לכם מה לרשום?
אז תעלו תמונה או משהו
:toothless |
|
|
| Rising |
| וואו.. זה עוד חצי שנה מעכשיו... מי יחיה עד אז? :toothless |
|
|
| Viber |
| אהה תגיד לו שיבוא עכשיו לנגן בבית שלי, אולי אני יכניס אותו |
|
|
| Shahar |
| יש מצב לבוא...בן 22.5 מי יכול לדבר אלי =] |
|
|
| markfeldman |
אילו הם בהחלט חדשות משמחות לחג הפסח !!
אמנם עוד חזון למועד...
אך עלינו להתכונן במרץ רב...
חודש אוגוסט אני במילואים ברמה"ג יחד עם הנגן שלי הכולל את כל פרקי "קלאב-לייף" מהרבעון שלפני המסיבה.
חיייבים להתעדכן......
חג שמח לכולכם ! |
|
|
|
|