|
Present yourself new TAs !!!!! (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| archie |
well the sault is ok in the summer and winter
summer; beach, water falls, bbq, beer, working on car, washing car, reading the newspaper outside, biking, hiking, camping,
winter; snowboarding!!!
but in between the seasons there isn't much to do
and the bars suck, except for the gallon pitchers for 14$ |
|
|
| j@y |
| quote: | Originally posted by archie
winter; snowboarding!!!
|
yeah!!!
cant wait to be on the slopes!! |
|
|
| detective you |
yeah, it seems that winter wants to come early this year...
i dont have any problem with that, but i really hate snow in mtl...
it should be only in the laurentides to we can go snowboarding, but in the city, it's absolutely useless |
|
|
| hEaT's |
Je m'appel Étienne
J'avais fait quelques raves ya peut-être 1 an ou deux mais depuis que le castrateur m'A ramener dans un after (ferry et mauro) je suis dans le techno à fond.
best dj: pour les tracks: push
pour le live AVB |
|
|
| hEaT's |
[QUOTE]Originally posted by hEaT's
je suis dans le techno à fond.
enfait c'Est le trance pour être ben précis |
|
|
| detective you |
| sup heat's bienvenue sur TA!! |
|
|
| hEaT's |
| quote: | Originally posted by detective you
sup heat's bienvenue sur TA!! |
merci shin et j'espère qu'on retourne au @ria dans pas long SURTOUT SI ARMIN VIENT... |
|
|
| detective you |
ouais c'est clair!
d'ici là, yen a plein dautre par exemple...
jespère te voir la face à Tiesto et à PVD |
|
|
| j@y |
| quote: | Originally posted by detective you
ouais c'est clair!
d'ici là, yen a plein dautre par exemple...
jespère te voir la face à Tiesto et à PVD |
merde pvd est reporter :( |
|
|
| detective you |
| ça fait crissement chier, jme demande c'est quand la prochaine nuit trance après Tiesto?? |
|
|
| chapayev |
hey mtl TAs
a bit late but here goes
my names Igor, im originally from russia, but somehow i arrived here at 13, passing by marseille, doing lycée there (fast i know bunch of pple from stanislas =), falling head first on the black couches of aria ;)
im 18, i play junior soccer,love to work out, im doing my studies at CDI college in networking, and enjoying TRANCE since i left france and the street hip hop there, remember my first trance cd was an uknown track of paul van dyk , wich ended being for all the angels of this planet :D
chapay |
|
|
| fastmp3 |
| Igor donne moi des noms =) |
|
|
|
|