|
Present yourself new TAs !!!!! (pg. 54)
|
View this Thread in Original format
| fastmp3 |
| bienvenue a bord cbass |
|
|
| shawn05 |
Wow! I cant believe I forgot to introduce myself!!!
As you can tell, my name is shawn, I've been around the club scene for about a year now...Montreal is great! I'm huge on afterhours, especially Aria.... its almost as though its my second home....haha. jk.
I've attended events like Black and Blue 2004, Celebration 2005, and Bal en Blanc 2005. I missed Cream, but I am def. not going to miss SWIRL.
I listen to almost anything. My fav. local Dj's include: Preach, Eddy J, Simon P, Marco G, and Mini. I love DJ Dan (since celebration) and Sander K, Armin Van Buuren and PVD are also a gods. :P
I hope to meet everyone sooner than later....as I've probably seen many of you around already. Cheers!!
S |
|
|
| gorex |
hi everyone,
even though I didnt registered before, I was reading/learning alot on these boards - being on and off for the past couple years (since 2002-03). I feel its time to get posting. ;)
Most of the guys in MTL forums are allready familiar to me. Therefor it's my pleasure to say whatsup to fast, malek, rnkar,djcharlie, funkenlouis, krinker, les peurfs and the rest of you montreal TAs !!
I am electronic music addict ever since I first downloaded a sterbinsky remix (right here in the dwld music area) - dont recall the exact track. Then Napster did the rest. Chemical brothers, paul van dyk got me hooked...and here I am 4 years after working in a little studio with different software/hardware - on beats that are directly or indirectly related to EDM scene ! Anyway, I wont make a book out of it and will just say what I came here to say,
hi! |
|
|
| fastmp3 |
| what's up gorex :D welcome on board :D |
|
|
| SiM PeµRf |
| nice to meet you gorex, do we already know you?? |
|
|
| fastmp3 |
| no he's a lurker (il a toujours lu TA sans participer) donc il nous connait bien :p |
|
|
| gorex |
| quote: | Originally posted by fastmp3
no he's a lurker (il a toujours lu TA sans participer) donc il nous connait bien :p |
lurker tu parle...
tu devrais voir ma barbe et la longeur de mes ongles :wtf:
http://rodneyrecor.net/tools/Academy/glossary.html
scroll down to lurker :happy2: |
|
|
| malek |
| comme ca je te connais?!?:conf: |
|
|
| gorex |
a voir ton avatar j'éspère que non. j/k
Non tu ne me connais pas. On s'est déja serré la main une nuit au Aria t'étais avec une fille blonde et ta camera. En 2003 je crois (guy ornadel ou ferry pas sur) j'étais aussi avec une fille et tu nous avais fait rentrer dans le booth
tk...tu dois surment avoir de milliers de souvenirs tel que décrit plus haut
puisque je suis rendu en mode Post... - je dois te féliciter pour edmm.ca.
j'avais du monde qui m'envoient des email en me disant d'aller jeter un coup d'oeil...its getting known man - good work! |
|
|
| malek |
| quote: | Originally posted by gorex
a voir ton avatar j'éspère que non. j/k
Non tu ne me connais pas. On s'est déja serré la main une nuit au Aria t'étais avec une fille blonde et ta camera. En 2003 je crois (guy ornadel ou ferry pas sur) j'étais aussi avec une fille et tu nous avais fait rentrer dans le booth
tk...tu dois surment avoir de milliers de souvenirs tel que décrit plus haut
puisque je suis rendu en mode Post... - je dois te féliciter pour edmm.ca.
j'avais du monde qui m'envoient des email en me disant d'aller jeter un coup d'oeil...its getting known man - good work! |
merci merci :) :D

cette blonde? :p |
|
|
| Marcus007 |
| quote: | Originally posted by malek
merci merci :) :D

cette blonde? :p |
MALEK! MY GOD THAT WOMAN IS... DAMN, SHE IS FINE!!!! |
|
|
|
|