|
Present yourself new TAs !!!!! (pg. 71)
|
View this Thread in Original format
| DJ Charlie |
| quote: | Originally posted by ZinG
Charlie:D
His braincells died even before he went to Aria;) |
lol
and sorry alec... I souldn'T have said you do drugs..
yeah, cause guys in skirts usually drinks |
|
|
| e_trance |
Hello Selma , so nice that u joined our forum ;)
people on this forum are superrrrrrr cool u'll see hehe :gsmile: :toocool: |
|
|
| Marcus007 |
I am Markess hear me roar...
Hope to see you at ARIA darling. :)
SVEN REVIEN DANS 2006!!! |
|
|
| existingtoexit |
| quote: | Originally posted by Marcus007
I am Markess hear me roar...
Hope to see you at ARIA darling. :)
SVEN REVIEN DANS 2006!!! |
I'm going on saturday.
When are u going? =) |
|
|
| Marcus007 |
Selma
Mazen is a celebrity too
I recommend you check the following link:
www.relic-rec.com
He manages two Montreal allstars: Preach and Marco G... |
|
|
| Verm |
moi aussi je suis une superstar
you can look at my interview and my replays about warcraft 3
hahahaha |
|
|
| heroon |
hahaha vermz ouais tu fais peur aux n00b de warcraft 43485
im a superstar too...
jeux du québec 1997 bro j'ai tout rafflé, jai eu des entrevues au canal 9 tsé.
pis j'ai gagné un tournoi au parc Saint-Claude avec mon équipe de baseball les royalzzz en 1991 genre. tsé revez pas.
pis jai eu une entrevue dans le Journal Le Mirabel pour parler daffaire de politique que je connaissais meme pas. jai djolzé en grand
:eyes: |
|
|
| Mitsutranza |
| quote: | Originally posted by existingtoexit
Thanks =)
Friday i went to both Circus and Stereo...That night is going in history books!!:D
And yeah i'm going to Aria either on Friday or Saturday..not sure yet.
And i'm also thinking of going to Circus on Thursday, my freind is spinning there that night and he wants me to come, so i might show up.
What about u? |
Well, I would suggest you hit up Aria on Friday for some amazing trance (from your list I see you love it) and I've heard nothing but great things about Lawrence and I know for a fact that Nick Pilon is awesome.
I'm probably gonna go to Stereo and see Mistress Barbara for her first two hours or something, then jump on over to Aria in time for Lawrence and G O'Brien.
Hope to see you there. ;)
MT |
|
|
| Verm |
en 4e année du primaire j'ai remporté le concours du plus beau dessin pour la caisse desjardins de saint-théodore d'acton
j'avais fais un garcon qui promène une vieille en chaise roulante avec des gros crayon crayola pasteurisé bien gras qui donnent des résultats bien teux à chaque fois
j'avais copié le gars à côté de moi sauf j'ai sûrement gagné parce que je suis le maître des couleurs et que je sais bien les agancer ensemble
Le fwen shi jmy connais |
|
|
| zoogla |
No, she wins cuz she's hot :p
Look forward to meeting you, hun! :p hehhehehehehe
P.S. You know Brendan? Ask that punkass bitch mofo where he was on Remembrance Day weekend for Schwartz's...I was supposed to meet the bitchass...:whip: (LOL heard he can't find his way around St. Laurent St. LOL!!! :haha: ) |
|
|
|
|