|
Present yourself new TAs !!!!! (pg. 45)
|
View this Thread in Original format
| Jpx |
ah oui ah oui!!
Héroun a les mouvements comme une panthere...
Bienvenue sur TA héroun!!
Jsens comme sim que ca va devenir vrai sur le forum
hahahahahahaha
nice one sim |
|
|
| Mekroon |
ayoye
Heroun
hecrouni
herouzinzin
indonésie
ce nom à si tant de sonnorités
herounecrounizinzindonésie
jpense jva me remettre au roi
jcomprend pu rien de cque vous dites |
|
|
| SiM PeµRf |
| tu cries comme une chanteuse, espèce d'amateur |
|
|
| Epicurus |
So, I was actually reading the introductions thread and I happened to stumble upon this:
| quote: | | My name is Taha , i'm 19 years old and i live in downtown Montreal since summer 2000 , before that i spent my whole life in Morocco but i've been here many times before moving here definitely . I used to go to College Stanislas (which is directly affiliated to France) and UQAM , where i studied Admnistration in both places . |
Quand-est-ce que t'etais a Stan Taha? |
|
|
| fastmp3 |
shiiiit j'ai plus 19 ans , dans 3 mois j'aurais 22 ans !! :D
2000-2001 , terminale ES :D |
|
|
| Epicurus |
| ^^^^ hahahaha...je m'sens vieux. J'etais a Stan jusqu'en seconde, et j'ai quiter en 94...je doute que tu connaisses mes amis :p |
|
|
| SiM PeµRf |
| quote: | Originally posted by fastmp3
shiiiit j'ai plus 19 ans , dans 3 mois j'aurais 22 ans !! :D
2000-2001 , terminale ES :D |
jpensais tétais po mal plus vieux que moi....moins de 1 an finalement...:p |
|
|
| fastmp3 |
ayoye j'ai 40 ans et 2 enfants :mad:
ou bien 16 ans :mad: |
|
|
| SiM PeµRf |
lol jpensais tavais genre 24-25
:p |
|
|
| DJ_Misho |
At the request of Taha, im obliged to introduce myself. My name is Hisham, 19 yrs old and i go to Concordia Uni. Been living here for the past 2 yrs, before that was living in Dubai basically all my life. Been a big fan of electronic music since i was 14. I started mixing on my laptop, and finally last yr, got my equipment and im doing pretty well. Have been partying here alot in mtl, and nearly havent missed a single party @ aria.
Looking forward to meeting some new TA's.
Cheers |
|
|
| fastmp3 |
| welcome on board Hisham :D now let's take over the in lebanese syrian and egyptian mofos on this board :stongue: |
|
|
| DJ_Misho |
Ah lebanese are nice people, they got some nice chicks..
As for syrians, come on..the best photographers, guess we need them too..
As for the egyptians, we always beat them in soccer..so i guess that takes care of it!!:tongue2 |
|
|
|
|