|
Present yourself new TAs !!!!! (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| fastmp3 |
| quote: | Originally posted by chapayev
humm, pas sur
phillipe et diego last year
et pablo l
then again not sure.
i use to play some crazy hip hop in parties they d organize (almost everyone there was from stanislas et brebeuf et une autre ecole) nadia protchescu (she thinks she knows u...=) etait ma gf at that time, thats how i got to dj in those parties.
chapay |
moi j'ai eu mon bac en juin 2001 , donc philippe et diego en juin 2002 et pablo en 2001 comme moi , c'est ca ?
diego c'est pas un gars grand de taille qui porte tout le temps le chandail d'argentine ? sa g.f. c'était une blonde petite de taille
chui sur que je les connais tous de vue |
|
|
| detective you |
| quote: | Originally posted by j@y
tu le c tu si il va venir a guy lui
:conf: |
c'est clair, y va amener du monde jpense..... |
|
|
| detective you |
| quote: | Originally posted by SiM Pe?Rf
c'est clair, y va amener du monde jpense..... |
comme jle connais, ?a va ?tre des belles ptites dames!:eyes: |
|
|
| j@y |
| quote: | Originally posted by detective you
comme jle connais, ça va être des belles ptites dames!:eyes: |
niiiiicee good job gabi |
|
|
| rongerabbit |
NOM: JOHN
AGE:17
ORIGINE: BELGE
NATIONALITE: BELGE
LOCATION: MONTREAL
MUSIC PREFEREE: TRANCE DEPUIS SEPT. 2002 :gsmile:
DJS PREFERES: PAUL VAN DYK, TIESTO, ARMIN VAN BUUREN, MARCO V, FERRY CORSTEN, PUSH !
J'AI UN AMI QUI EST DJ ET C'EST AVEC LUI QUE J'AI COMMENCE A AIMER TRANCE MUSIC, ET C'EST GRACE A LUI QUE JE CONNAIS LES CHANSONS RECENTES.
VOILA |
|
|
| detective you |
| quote: | Originally posted by rongerabbit
NOM: JOHN
AGE:17
ORIGINE: BELGE
NATIONALITE: BELGE
LOCATION: MONTREAL
MUSIC PREFEREE: TRANCE DEPUIS SEPT. 2002 :gsmile:
DJS PREFERES: PAUL VAN DYK, TIESTO, ARMIN VAN BUUREN, MARCO V, FERRY CORSTEN, PUSH !
J'AI UN AMI QUI EST DJ ET C'EST AVEC LUI QUE J'AI COMMENCE A AIMER TRANCE MUSIC, ET C'EST GRACE A LUI QUE JE CONNAIS LES CHANSONS RECENTES.
VOILA |
welcome on tranceaddict Mr Rabbit...
I saw you like Tiesto, are you planning to come on the 13th @ Aria?? |
|
|
| rongerabbit |
Hey Detective,
I can't go to Tiesto, cuz it's in the middle of my exams.
And well, I'm only 17 also, I saw somewhere that Aria was 18+ though they don't serve alcohol.
I think I might go to Tall Paul, and Marco V, so I will probably meet some TAs there but before that, I can't really do anything.
Mr Rabbit ??? Don't ask me about the nickname, I've had this one for a long time, and I don't even know why. Oh well.
Lataz |
|
|
| fastmp3 |
| bienvenue l'ami wallon :) |
|
|
| rongerabbit |
Merci mossieur !
Enfin qq-un qui connais les provinces de la belgique !:P |
|
|
| fastmp3 |
| un bon plat de moules-frites avec ca ? :) |
|
|
| morsy |
| avec une bonne biere mmmmmmmmmmm:clown: |
|
|
| rongerabbit |
Faut pas oublier le bon chocolat belge !
hehe |
|
|
|
|