|
Impulz Outdoor (29-06-02) --> Meeting!
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |

De outdoor editie komt er weer aan! 29 juni, recreatiepark te Bussloo!
Kijk op www.impulz.nl
Tickets: 37,50 Euro ex. fee
Line up:
Hard Dance:
Yoji Biomehanika
Tom Harding
JP
Lab 4 (live)
BK
Alex Ellenger
Sol Ray
Vortex
Dave Randall
Progressive:
DJ Tiësto
Guy Ornadel
Andain (live)
Cor Fijneman
DJ Dazzle
Tech House / Techno:
Technasia
Dave Angel
Michel de Heij
Gaetano Parisio
Lucien Foort
Rob Bright
FC Kahuna
Montana
Eurogrooves:
DJ José vs G-Spott (live)
Bart Claessen aka Barthezz
Graham Gold
DJ Jean
Don Diablo
DJ Jurgen
Emjay
Johan Cyber
DJ Eloy
House:
Danny Rampling
Marshall Jefferson
Roog
CJ Mackintosh
Mark van Dale
Dwin
Marcello
Mar-y-Sol
Drum 'n Bass / Breaks:
Freq Nasty
Simon Bassline Smith
Hepcat
Tyson
Unreal
Mickey Finn
Chaos & L Dopa
Le Funkubine
Mad Ed
Discosoulgrooves:
Joost van Bellen
Erick E
Jefferson
Quinten de Rozario
Dick 'Spacey' Macey
Timst'r
Chill Forest:
Morpheus
Eva Gardner
Ambient Daan
DJ Dame
Odd Bod
The Well

Info:
Impulz komt er dus weer aan, het alternatief voor Sensation :)
Met veel bekende en onbekende dj's...en: een Black-Hole tent!
Members die komen: SnuggLe, Tango, Ding Chavez, Yarnie, Magrec, Chicane, Glaniskanis, RV, Donna, Tais, Mido, PartyHardy!, Jappio, Basvh, Gurian, Joost008, PatMcGroin (DLD!), SerialKillah, DjSuez, TDM, SPU, drpeer_holland, Kolkiewolkie?, TranceFool?, Franzelare?....
De precieze timetable is nog niet bekend, maar een meeting komt er zeker. Laten we deze in eerste instantie zetten op 01:00 uur, vooraan in de BlackHole-tent
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| magrec |
| /me gaat maandag tickets kopunnnnnn |
|
|
| Yarnie |
Kaartjes is binnen :)
Kom zeker wel op meeting. Voor de rest weet k ook al uit betrouwbare bronnen dat Chicane ook van de partij zal zijn |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
De precieze timetable is nog niet bekend, maar een meeting komt er zeker. Laten we deze in eerste instantie zetten op 01:00 uur, vooraan in de BlackHole-tent
Greetz,
SnuggLe |
Ik wil nie zeikerig doen, maar voor de duidelijkheid :). vooraan is dus bij de ingang, of bedoel je juist voor het podium?
Ow ja, ik ben er natuurlijk maar dat stond al in snuggies post =]
GreetZ, DC |
|
|
| basvh |
| voor 99% ben ik er ook bij, maandag ff me kaartje kopen |
|
|
| TranceFool |
| Ik ben er ook wel bij denkik :) |
|
|
| Little Theseus |
| Ik heb geen rooie knaak op zak (alweer :D) en ik moet nog steeds stufi binnenkrijgen, dan 160 euro aan platen betalen (ff flink 2ehands wezen shoppen :D) en dan loon plus vakantiegeld en dan ook nog ff zorgen dat ik na Impulz geen hertentamen heb. Mensen dit gaat lukken!!!! |
|
|
| Donna |
| RV en ikkes zijn r ook weer bij:eek: |
|
|
| Gurian |
Ik ben ook ckerz van de partij. Mn kaartjes zijn al binnen want mn vakantiegeld was er ook :D.
En meeten lijkt me ook wel stoer want ben nog nooit eerder bij een meeting geweest!!!! |
|
|
| Joost008 |
| JAaaaaaaaaa kben dr ook bij:D:D Eerste meeting dus wordt wel emotioneel voor me denk ik:toothless |
|
|
| serialkillah |
| keb gisteren me kaarten gekocht:):):) |
|
|
| -TAIS- |
| I'll be there... ff RV's verjaardag vieren toch? :D |
|
|
|
|