|
Armin Van Buuren In Israel
|
View this Thread in Original format
| MINTZ |
הוא מגיע ב 6/2?!?!
ולפני זה גם ב 30/1 מרקוס... אחחחח מה עוד אפשר לבקש...
נקווה שיהיה תקציב לשני הארועים הנפלאים האלו!
יש אולי כרטיס כפול מוזל בהנחה?! חחחח |
|
|
| MINTZ |
בכלל בתור ותיק בסצנה...
אני חושב שצריכים להוריד קצת את המחירים של המסיבות האלו - זה לא כזזזזזה וואוו כמו פעם... שיקחו על זה 150 שקל - כולה עוד מסיבה - מוסיקה קצת יותר ברמה זה כן...
גם בכלל מישהו יודע עם הדור הצעיר יותר גילאי 18-19 של היום שומעים בכלל את הסגנון הזה? נראה לי הם עברו למוסיקה רובוטית חחחח |
|
|
| GYPSYGY |
| בקצב שהם מגיעים זה לא כזה נורא להוציא 120 ש"ח פעם בחצי שנה |
|
|
| Glenn-Holmes |
ממילא הקהל של הקלאב טראנס בארץ מסכים לרעיון של לצאתפעם בחצי שנה...
הרי אם היה פה ליין כלשהו של מוזיקה לטעמם הליין היה נכשל. |
|
|
| GYPSYGY |
לדעתי אם היה פה ליין של קלאב פילו במתקונת חודשית אבל היה מביא די ג"יים טובים, מגוונים ומעניינים
הוא היה זוכה להצלחה גדולה
הרי לאן יש לצאת פה?
מאז מסיבה אחרונה של ארמין לא יצאתי למועדון כי פשוט אין לאן
ותאמינו לי שאני כבר בקריז ללרקוד עם ידיים באוויר כבר הרבה זמן אבל
אף אחד לא מספק את הסחורה |
|
|
| hypotenuse |
| quote: | Originally posted by GYPSYGY
לדעתי אם היה פה ליין של קלאב פילו במתקונת חודשית אבל היה מביא די ג"יים טובים, מגוונים ומעניינים
הוא היה זוכה להצלחה גדולה
הרי לאן יש לצאת פה?
מאז מסיבה אחרונה של ארמין לא יצאתי למועדון כי פשוט אין לאן
ותאמינו לי שאני כבר בקריז ללרקוד עם ידיים באוויר כבר הרבה זמן אבל
אף אחד לא מספק את הסחורה |
+1 |
|
|
| Eitan E |
| quote: | Originally posted by GYPSYGY
לדעתי אם היה פה ליין של קלאב פילו במתקונת חודשית אבל היה מביא די ג"יים טובים, מגוונים ומעניינים
הוא היה זוכה להצלחה גדולה
הרי לאן יש לצאת פה?
מאז מסיבה אחרונה של ארמין לא יצאתי למועדון כי פשוט אין לאן
ותאמינו לי שאני כבר בקריז ללרקוד עם ידיים באוויר כבר הרבה זמן אבל
אף אחד לא מספק את הסחורה |
מה עם יוצרי טראנס מקומיים כמו
maor levi , flash brothers, robert gitelman
הם לא נותנים סטים במסיבות? |
|
|
| GYPSYGY |
| quote: | Originally posted by Eitan E
מה עם יוצרי טראנס מקומיים כמו
maor levi , flash brothers, robert gitelman
הם לא נותנים סטים במסיבות? |
אם הם היו נותנים בכיף היתי בא
אבל הם לא
או שאני פשוט לא יודע על זה |
|
|
| Segev |
| מישהו יודע מה הולך להיות הגילאים? |
|
|
| Glenn-Holmes |
זו בדיוק בעיה...
אנשים יבואו רק כדי לשמוע די ג'יים גדולים ואף ליין לא יכול לבנות את עצמו רק על די ג'יים מחול...
תנו צ'אנס לדי ג'יים מקומיים. |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
זו בדיוק בעיה...
אנשים יבואו רק כדי לשמוע די ג'יים גדולים ואף ליין לא יכול לבנות את עצמו רק על די ג'יים מחול...
תנו צ'אנס לדי ג'יים מקומיים. |
גם כאלה ליינים אני לא רואה...
תאמין לי הייתי יותר משמח לבוא ולראות את מאור, איתי או את האחים פלאש
וכשיש מסיבה כזאת פעם בחצי שנה מגיעים בדיוק 30 אנשים כי מארגני האירוע לא טורחים לייחצן את המסיבה. |
|
|
| Boaz |
מאור ואיתי עדיין ילדים ליד האחים פלאש,
לאחים לא הייתה בעייה למלא מועדון בחיפה לפני 5 או 6 שנים,
עוד שהיה קיים האומן 17 .
אחד הערבים היותר יפים בחיי,
ברחבה התחתונה היה ליין ברייקס של קפה ברזילי,
שהקפיץ לי תתחת.
אחרי שעה עלינו למעלה לרחבה המרכזית,
והייתה ההופעה של האחים, היה ערב לפנים. |
|
|
|
|