|
Hoeren!!!! (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Optimus
ben der weer bij!:):D |
Dolletjes! |
|
|
| Spinnin Jack |
Nog ff een goed advies als er weer een nieuwe game begind...
Laat je naam uit zo min mogelijk hoofdletter bestaan, anders wordt je om de haveklap aangevallen zoals ik nu. :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Optimus |
| hoofdletters???? hoezo??? |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Spinnin Jack
Nog ff een goed advies als er weer een nieuwe game begind...
Laat je naam uit zo min mogelijk hoofdletter bestaan, anders wordt je om de haveklap aangevallen zoals ik nu. :whip: :whip: :whip: |
Wat heb dat met hoofdletters te maken dan? |
|
|
| Access |
hmmms ... volges mij hept 't vrij weinig met hoofdletters te maken (of je valt eerder op in de pimp-ranks)
denk eerder dat je deze maand gewoon zwaar de bitch bent :D |
|
|
| Optimus |
Gimme my money BITCH!
*PATS*
:D |
|
|
| Spinnin Jack |
Tja als je gaat aanvallen kijk ik altijd in de pimpranks: "Hhmmmzz welke is intressant wie zal ik aanvallen? dan kijk je een beetje rond en dan is het van >> laat ik deze maar eens proberen"
Waarom kies je dan juist voor die speler die je uit kiest. Naar mijn mening kijk je dan (on)bewust naar dingen die hem anders maken als de rest. Met HOOFDLETTERS ben je dus anders als de rest en zal je dus eerder aangevallen worden.
Voormij dus volgende maand weer gewone kleine letters...
De reply heb ik als voorbeeld proberen te gebruiken >> het woord hoofdletters komt toch duidelijk naar voren of niet? dat is dus waar je oog op valt. Dus als je dan in een pimp ranking kijkt, zou je dus voor de speler hoofdletters kiezen. |
|
|
| Optimus |
| ik kies gewoon voor de meest laaggeplaatsten:D |
|
|
| Spinnin Jack |
Maar bij de laaggeplaatsten valt niks te halen.
Werkt dus in je nadeel, je gaat er dan niks op vooruit. Want je hoeren worden minder blij als je gaat aanvallen. |
|
|
| Optimus |
daarom val ik nooit aan:D
en sta ik hoog:p |
|
|
| Access |
iene miene mutte ...
werkt VEEL beter :D :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Spinnin Jack
De reply heb ik als voorbeeld proberen te gebruiken >> het woord hoofdletters komt toch duidelijk naar voren of niet? dat is dus waar je oog op valt. Dus als je dan in een pimp ranking kijkt, zou je dus voor de speler hoofdletters kiezen. |
Ja, duidelijk :rolleyes:
En dat bedenk je ook nu pas... jaaaaaaaaaa, slimme jonge die draaiende sjaakie :p
| quote: | Originally posted by Spinnin Jack
Gimme my money BITCH!
*PATS* |
Jij hebt nog nie vaak genoeg gespeeld... het is:
Bitch! Gimme my ing money!
*KLETS* :D
Grtz! |
|
|
|
|