|
Hoeren!!!! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
| quote: | Originally posted by Access
One of your thugs has a sex change and is now one of your whores.

LOL :haha: :stongue: :haha: :stongue:
hey magrec, 't geld dat je hept verspilt met die actie had je beter kenne gebruike om meer thugs aan te schaffe
tis zonde van de crack om andermans hoertjes mee uit te roeie ... vinnik |
ja dat is waar maar ja wilde ff wat dingen uitproberen :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by joesterizor
waaaaaaaaat ik ben gewoon een paar keer aangevallen door eieregooie ... die zit hier tog ook op t forum?? |
Zit je niet in de alliance dan? |
|
|
| joesterizor |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Zit je niet in de alliance dan? |
nope... |
|
|
| eieregooie |
Owwww...
Eige schuld dikke bult :p |
|
|
| joesterizor |
| hey kan ik anders jullie bij jullie alliance komen? |
|
|
| Little Theseus |
| Ja kan nog wel, de alliance zit praktisch vol. Geef je pimpnummer maar dan invite ik je. |
|
|
| joesterizor |
ok dan ik zit erin nu.
wat is btw de beste wijk om naar hoeren te scouten?? |
|
|
| Optimus |
| Casino wijk denk ik, daar had ik gister met 160 turns iets van 150 hoeren. MIsschien was dat lucky dat ken ook natuurlijk |
|
|
| Little Theseus |
Da's echt niet supergoed, een goede beurt vind ik pas een beetje een goede beurt als ik heel wat meer whores krijg dan dat ik turns gebruik, zoals afgelopen donderdag, 342 turns en 572 whores!!!
| quote: | | ok dan ik zit erin nu. |
O? Je bent als t goed is nog niet ge-invite dus lijkt mij vrij sterk eigenlijk. |
|
|
| joesterizor |
| ik zit er al in omdat ik invited was door iemand |
|
|
| Optimus |
| quote: | | Da's echt niet supergoed, een goede beurt vind ik pas een beetje een goede beurt als ik heel wat meer whores krijg dan dat ik turns gebruik, zoals afgelopen donderdag, 342 turns en 572 whores!!! |
maar ik log altijd heeeeel vaak in, zodat ik bij 150 turns al ga scouten:D:D:D
en joeteruzer, alleen Thesuas kan je inviten hoor |
|
|
| eieregooie |
| Joesterizor zit in een andere game. Bij mij in de alliance... |
|
|
|
|