return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Hoeren!!!! (pg. 4)
View this Thread in Original format
Optimus
mensen, meldt je aan, we worden steeds sterker:D:D:D
eieregooie
quote:
Originally posted by Access

maarjah ... m'n hoertjes blijve me tenminste wel trouw :stongue: :haha:


lol :p

Cool dat je erbij bent gekomen trouwens... :D
AlFerox
quote:
Originally posted by Little Theseus


Ja jij bent 6890 en ik ben de kerstman :toothless
Horruk :tongue2 :crazy:



echt waar man!!
ja of ik zit in de verkeerde game ofzo, welke game zitten jullie!?!
gewoon die 1e?
AlFerox
ok, laat maar..
ik zat in de verkeerde game inderdaad! :D :crazy:

maar mijn nummer is nu dus #8011
magrec
quote:
Originally posted by AlFerox



echt waar man!!
ja of ik zit in de verkeerde game ofzo, welke game zitten jullie!?!
gewoon die 1e?


ja game #57 :-)
maar wat voor nut heeft die alliance want ik ben gelukkig nu een keer niet aangevallen maar daarvoor heeft die alliance me niet geholpen en het kost me nog geld ook :( maar ik stijg elke dag :cool:
AlFerox
hoe jat je trouwens het makkelijkst hoeren?????
Little Theseus
Hoeren zijn erg moeilijk te jatten - je kunt ze naar jou toe lokken met crack, maar alleen als degene waarbij je dat doet de hoeren niet 100% happy zijn, dan komen dr misschien een paar.
Datzelfde geld voor de thugs die je kan lokken met bier.
Daarom is het ook van groot belang dat je thugs en whores 100% happy zijn.

Magrec, die alliance is van levensbelang! In ruil voor die luttele procentjes van jouw opbrengsten koop ik elke keer thugs die beter zijn dan welke ook die iedereen uit de alliance helpen als ze aangevallen worden.
Die thugs zijn zeg maar onoverwinnelijk, alleen hebben we er nog niet genoeg om alle thugs van een aanval tegen te houden.
Je zit nog in een rank waarin je veel wordt aangevallen, maar naarmate de alliance sterker wordt zal dat zeker minder worden. Ik ben sinds het begin van de alliance 0 x aangevallen, terwijl daarvoor maarliefst 287 keer, dus klaag niet :D:D:D
joesterizor
waaaaaaaaat ik ben gewoon een paar keer aangevallen door eieregooie ... die zit hier tog ook op t forum??
magrec
quote:
Originally posted by Little Theseus
Hoeren zijn erg moeilijk te jatten - je kunt ze naar jou toe lokken met crack, maar alleen als degene waarbij je dat doet de hoeren niet 100% happy zijn, dan komen dr misschien een paar.
Datzelfde geld voor de thugs die je kan lokken met bier.
Daarom is het ook van groot belang dat je thugs en whores 100% happy zijn.

Magrec, die alliance is van levensbelang! In ruil voor die luttele procentjes van jouw opbrengsten koop ik elke keer thugs die beter zijn dan welke ook die iedereen uit de alliance helpen als ze aangevallen worden.
Die thugs zijn zeg maar onoverwinnelijk, alleen hebben we er nog niet genoeg om alle thugs van een aanval tegen te houden.
Je zit nog in een rank waarin je veel wordt aangevallen, maar naarmate de alliance sterker wordt zal dat zeker minder worden. Ik ben sinds het begin van de alliance 0 x aangevallen, terwijl daarvoor maarliefst 287 keer, dus klaag niet :D:D:D


Ja het gaat nu ook beter wordt nauwelijks meer aangevallen, niet hehe enne ik stijg elke dag dik een paar honder plaatsen (nu wat minder maar kehb nu zowel die hoertjes als thugs op 100% happy kheb voor elke thug een wapen en zat bier :D)
Access
quote:
Originally posted by joesterizor
waaaaaaaaat ik ben gewoon een paar keer aangevallen door eieregooie ... die zit hier tog ook op t forum??


Pas maar op hoor ...
eerst moordt ie al je thugs uit
dan jat ie al je hoere
en als je dan denkt dat 't nie erger kan ...

gaat ie met EIERE GOOIE !!!

:crazy: :crazy: :crazy:

magrec
ai.....

It seems you have sent enough crack to buy a large island with. After consuming 11250 crackrocks, 75 of Sugarkane's whores died of a drug overdose.


dat was 100.000 aan crack...

toch wat hoertjes dood...
Access
One of your thugs has a sex change and is now one of your whores.



LOL :haha: :stongue: :haha: :stongue:


hey magrec, 't geld dat je hept verspilt met die actie had je beter kenne gebruike om meer thugs aan te schaffe
tis zonde van de crack om andermans hoertjes mee uit te roeie ... vinnik
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Privacy Statement