return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 
Hoeren!!!! (pg. 17)
View this Thread in Original format
Access
quote:
Originally posted by Optimus
gaan we naar de andere alliance?


Nou ... nu ...
Optimus
met zn allen?
Access
Jah ... iedereen is uitgenodigt

Als iedereen de andere alliance joined dan zitte we in de top 10 :)
Optimus
ok, we gaan met zn allen naar dei andere dus... ok ben erbij:)
New Wave
quote:
Originally posted by Optimus
ok, we gaan met zn allen naar dei andere dus... ok ben erbij:)

Moest jij geen presentatie voorbereiden :p?
Optimus
quote:
Originally posted by New Wave
Moest jij geen presentatie voorbereiden :p?


had m om 15.15, is goed gelukt:D
eieregooie
Zijn we er nou allemaal?
Mr Zimz
OPGELET!!


ik zat net weer een beetje te klooien met Access en Eitje :)
enneh tis niet wat je denkt :)

er schijnt wat te winnen te zijn bij de extra game
nou spelen wij niet al te slecht en er is een credit transfer max van 1250 en onder het klooien kwamen we tot de ontdekking dat als je 90 dagen pimpwar speelt en dus dan veteraan ben.. je zomaar ineens 600 credits krijgt .. nu is onze oproep gebruik ze in deze game
we kunnen een top 3 allince worden ( we zijn nu 5de )
en nog meer credits winnen!! of t-shirts!! :)

einde oproep...

:D
eieregooie
Ja, dat betekent dus dat het verschil in het aantal turns tussen de supporters en ons slechts 650 turns is...

Alleen... we hebben nog nie allemaal die 600 turns bonus... laten we hopen dat we die tegen het einde van de maand wel hebben...

Als je wil kijken of je ze hebt log dan in op je master account en ga dan naar Credits->Use Credits

Maar bewaar ze aub, en ga ze niet gelijk op lopen maken plz...

Grtz!

Owja... jullie moeten ook ff hard gaan zeuren zodat ik founder word :D
Optimus
quote:
Originally posted by eieregooie

Owja... jullie moeten ook ff hard gaan zeuren zodat ik founder word :D


doek al:D:D:D

eieregooie
En ik ben ut ook al :D

Gunstig is dat :)
Optimus
quote:
Originally posted by eieregooie
Ja, dat betekent dus dat het verschil in het aantal turns tussen de supporters en ons slechts 650 turns is...

Alleen... we hebben nog nie allemaal die 600 turns bonus... laten we hopen dat we die tegen het einde van de maand wel hebben...

Als je wil kijken of je ze hebt log dan in op je master account en ga dan naar Credits->Use Credits

Maar bewaar ze aub, en ga ze niet gelijk op lopen maken plz...

Grtz!

Owja... jullie moeten ook ff hard gaan zeuren zodat ik founder word :D



heb die 600... alleen het spel is over 2 weken alweer afgelopen... wanneer gebruiken dan? laatste dag ofzo?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 
Privacy Statement