|
Hoeren!!!! (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Spinnin Jack
Vorige maand ging het wel lekker, werd toen 80ste, nahja kon beter natuurlijk maar das toch niet slecht. Werd gewoon te veel aangevallen tijdens het scouten. :mad:
|
Jah, dat had ik ook weer de laatste dag... Maarrr... heb er wel een pmipaward voor gekregen :D "FIGHT BACK, !" voor de op 1 na meest gejatte hoeren... 25,9 miljoen dacht ik...
Volgende maand in de Big Daddy game hebben we besloten THE HAPPY WANKER te gaan helpen... We gaan hier groot worden alles op alles zetten om één bepaalde alliance (ik weet ook nie welke) helemaal de grond in te stampen... Als je slim bent neem je dus in deze game een andere nickname...
In de Crackhead game gaan we weer gewoon als Zaadjes naar LA... en na het resultaat van afgelopen maand moeten we het daar bijzonder goed kunnen doen lijkt mij...
Grtz! |
|
|
| eieregooie |
| Jullie hebben invites :D |
|
|
| Optimus |
| kunnen we die 600 extra turns niet het betse gebruiken voor de mAss attack? Of gewoon voor de Ice game?:) |
|
|
| eieregooie |
Heb me eerste 600 in Ice gebruikt... Denk dat ik die nieuwe 600 idd voor Mass Attack bewaar :)
[EDIT]
Heb me ook maar gelijk ff aangemeld voor Mass Attack... Ik ben Toos_Tandloos :toothless
[/EDIT] |
|
|
| Three 'O Three |
Een vriend van me deed ook mee aan pimpwars. Was er een fout gemaakt en toen was ie ineens de nr1 van de wereld...
Ik zal 's vragen of ie die account nog heeft, kan ik jullie ff narren :D |
|
|
| Access |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
Een vriend van me deed ook mee aan pimpwars. Was er een fout gemaakt en toen was ie ineens de nr1 van de wereld...
Ik zal 's vragen of ie die account nog heeft, kan ik jullie ff narren :D |
Nou ... das 'n leuke fout :D
Maarjah, wij hebbe dat nie nodig om de top te bereike :p :p :D
Ik zou zegge, probeer 't es ... als je wat tips nodig wat wille we je best helpe ... ennuh, tis vrij verslavend :D |
|
|
| Mr Zimz |
vrij verslavend ??
ik ben ing addict man kep me school zelfs opgezegt om geen turns te verliezen .. nou heb ik vandaag bijna 80 turns verloren in CH..maarja toch nog 9de geworden ..
ennehum ik gooi ze gewoon in ICE
die credits dan ..
kep trouwens al weer wat lopen regen in MA we moeten natuurlijk wel bij een Dikke alliance dus zip zit weer niet stil .. zoek me maar ff op Zip = de naam .. zoals je weet .. ennehm ja die alliance lijkt me wel geschikt :)
Groetjes Zipje! |
|
|
| eieregooie |
Whehehe... Tsjenobyl... :rolleyes: :p :D
ghehe... sorry, kon ut nie laten... iedere keer als ik die neus zie... Zeg maar dat ze snel een andere moet maken voor je... |
|
|
| Access |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Tsjenobyl |
Moet daar nie erges 'n r tusse ???? :conf: :p :p :p :p
Neej hoor zip ... Hele strakke sig !!!
Alleen nie erg origineel ... maar daar ken jij ook nie veel aan doen natuurlijk :p :D :D :toothless |
|
|
| eieregooie |
Hey sjinees!!!
Je moet wel blijven spelen man... je hebt nogal wat gemist...
Tjek onze l33t3 alliance :D
Grtz! |
|
|
| Optimus |
godverrrrr, ben ik vanaf zaterdag gewoon vergeten!:eek: :eek: :eek:
ff snel spelen, maar kan nu al jullieniet meer inhalen denk ik:( |
|
|
|
|