return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Hoeren!!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Access
quote:
Originally posted by eieregooie
Een maat van me wil er ook graag bij... Het is aan jullie... pimpnr:7719

Grtz!!!

btw, verslavend spelletje... :D


Nou weet ik wat jouw en Zip nachtelang wakker houd :D :D :D


Kan ik ook nog joinen ???
M'n pimpnmr = 7899

Thnx !!!
Optimus
tip: zoveel mogelijk thugs nemen, ter bescherming. Liever meer thugs dan hoeren. Maar ze moeten ook wapens hebben, anmders kunnen ze je hoeren niet beschermen. BIer is nodig om ze tevreden te houden. Crack+condooms is nodig om de vrouwen gezond en tevreden te houden.

WOOHOOO, net 2 studiepunten binnen!!!
Little Theseus
Godver hoer ik zit nu met tandeborstel nog in mn mond achter de computer want ik moet straks sjezen omdat ik een hertentamen heb die ik echt ga verknaken :whip: :whip: :whip: :whip:
Ik ga mn boes halen :D:D:D !!!!
AlFerox
ik wil ook bij de alliance!

#6890
eieregooie
quote:
Originally posted by Little Theseus
Ja kheb Simon ook uitgenodigd - goeie mensen zijn altijd welkom in de alliance :D

Nondeju Eieregooie, volgens mij loop jij nog meer te attacken dan Sjinees! Denk er wel aan dat als je geen thugs hebt je geld en je hoeren zo gejat kunnen worden he! Maak daarom altijd al je geld op als je uitlogd en zorg dat er genoeg thugs zijn ter bescherming.


Ja, ik weet het... me geld zit in me wapens... :D Alleen ik had mensen boos gemaakt en die hebben al me thugs uitgemoord... :(

[EDIT] Over dat attacken... Simon kan er ook wat van... enneuh... ik heb zojuist ff $400000 van iemand geript :D [/EDIT]
Little Theseus
quote:
Originally posted by AlFerox
ik wil ook bij de alliance!

#6890


Ja jij bent 6890 en ik ben de kerstman :toothless
Horruk :tongue2 :crazy:
Optimus
quote:
Originally posted by eieregooie
ik heb zojuist ff $400000 van iemand geript :D [/EDIT]


geef zn pimpnummer!!!!!
magrec
heb ik allemaal thugs gekocht dik veel geld enzo komt er iemand met nog meer thugs binnen 3 attacks alle thugs weg plus mijn 100 lowriders gvd :(
Optimus
lowriders is bul man, alleen kopen als je van plan ben om drivebyshooting te doen, koop gewoon wapens+thugs:D:D:D
magrec
quote:
Originally posted by Optimus
lowriders is bul man, alleen kopen als je van plan ben om drivebyshooting te doen, koop gewoon wapens+thugs:D:D:D


ja doe ik ook nu....
maarre hoeveel turns hebben jullie ik heb vrij veel gebruikt zit zo rond de 100 turns (plus nog 100 in reserve) gelukkig elke 10 minuten wat erbij ;)

Optimus
w8 gewoon zo'n 20 uur. Dan heb je zo'n 150 turns, gebruik er minimaal 130 om te scoutenvoor hoeren, dat levert geld op (hoe meer hoeren, hoe meer geld er wordt evrdiend voor je)
Access
ik baal er flink van om telkens al m'n thugs te verlieze als je 'n uurtje weg bent :whip:
m'n geld maakt ik wel op als ik ff stop, en van low-riders moet ik ook nix hebbe (slimme tips, thnx !!! :p )

maar er moet toch 'n manier om onopgemerkt veel thugs te hebbe zonder tig keer aangevallen te worde ???

maarjah ... m'n hoertjes blijve me tenminste wel trouw :stongue: :haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Privacy Statement