|
Hoeren!!!! (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
In ice stonden we voor dattie down ging met de alliance 34e :)
Ow, en hij doet ut weer, en... iedereen heeft 1000 turns erbij gekregen :eek: :D |
|
|
| Optimus |
| ik sta 88e:eek: :wtf: |
|
|
| eieregooie |
Zal ik maar niet posten waar ik sta?
:D |
|
|
| Optimus |
lekkere wapenstilstand:(
lees ik dat mailtje vannacht, was er nix aan het handje, kijk ik net, ben ik ook gezerood op het ice spel:(:(:(
:whip: :whip: :mad: :mad: :mad: |
|
|
| Access |
Neej ... dat was andere alliance ... ik ben ook zwaar genult door de WICKED-alliance ...
Maar Zip hept ze aangesproken, en de lijer van de WICKED-all. gaat zijn stoute pimpjes tot orde roepe :D :D
Tenminste ... zow is 't plan |
|
|
| Mr Zimz |
nou tis uiteraard nog lang niet alles maar wel al iets!
Delft-Alliance is 28ste geworden! ( heel netjes!! )met een Neth. Worth van! $709,234,318,900 ( je zou t maar hebben!! )
ik ben in New York 21ste geworden :( beetje jammer net geen top 20
hoe eieregooie t in new york gedaan heeft is op dit moment nog niet duidelijk
wel is duidelijk hoe t nationaal verlopen is
Zip,
Hoes 77,691,954
Thugs 559,904,950
Worth $362,201,370,000
Rank 113
Eieregooie,
Hoes 46,055,031
Thugs 390,123,202
Worth $232,174,538,100
Rank 125
heeft er nog iemand screenshots gemaakt !?!?
Kortom.. dit kunnen jullie volgende maand weer verw8te :P :P :P
en dan bedoel ik dat eieregooie en ik t zaakie wel weer een beetje op niveau houden :P
Zie jullie in LA!
Keep Pimpin' !! |
|
|
| Access |
Hmmms ...
Pimp name: AccessO (#3197)
Nat'l Rank: 510
Local Rank: 192
Net Worth: $4,355,947,000
Hoes: 926,479
Thugs: 6,799,165 |
|
|
| Optimus |
kut kan niet meer zien:(
ik zat iig bij beide spellen in de top 80:) |
|
|
| eieregooie |
Toen ik uitgespeeld was stond ik 20 in ICE... zal wel 25 geworden zijn ofsow...
In ENDS stond ik 25e, dus dat zal dan wel iets van 30 geworden zijn ofsow...
Owja, volgende maand gaan we in het ICE spel (crackhead spel) dus naar LA... Nou was het idee om daar een Zaad alliance te beginnen, en dat dan ook al onze nicknames met Zaad beginnen... dusse... Zaadslet, Zaadhoer etc... is dit een leuk idee of zeggen jullie van "Nou... laat maar..."?
Grtz!
[EDIT]Owja Zip... vertel je de mensen ook nog even over je resultaat in het andere spel? Of schaam je je daar teveel voor... :p [/EDIT] |
|
|
| Optimus |
Zaadsjinees:D
klinkt wel grappig:D |
|
|
| Access |
| Zaaddam Hoersein :D |
|
|
| eieregooie |
Zaadvragend :D
[EDIT]Owja... Zip wou wel Zaadprop zijn... Lijkt erop dat we ut gewoon gaan doen dan :D[/EDIT] |
|
|
|
|