return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Hoeren!!!! (pg. 6)
View this Thread in Original format
WTB
Hey, ik voel me de laatste tijd wat onveilig 'in tha hood' dus ik zou het cool vinden als ik in jullie Alliance zou kunnen komen. Mijn nr is 8903. Mijn pimpname is: WTB_TA_NL. Alvast bedankt en: 'together we will rule the getho!!!'

Aaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiggggghhhhhhhtttt!?!

WTB.
Optimus
kom maar, iedreen is welkom:D:D:D
Access
Tis jammer dat deze game nog maar twee dagen duurt

In de nieuwe game maar meteen weer 'n alliance beginne ???
Optimus
is er al een ieuwe game dan?:)
Access
Jah, voor jouw wel:

sjinees.pimpwar.com

Echt waar :p :p :p
eieregooie
Ay!

Ik was ook al mensen aan het optrommelen voor nieuwe Delft alliances in de nieuwe games... Maar als we weer met een TA alliance komen dan ben ik daar natuurlijk van de partij!!!

Dus als we nou in July Big Daddy weer een TA alliance doen, ken ik in de andere games weer Delft alliances maken :D
eieregooie
Ik neem aan dat ik z'n beetje de laatste ben die deze game heb gespeeld, dus bij deze ff de eindstand van onze alliance...

Grtz!!!
Optimus
WTF!!! 0 thugs????!!!!! Ik ben zeker als een gek aangevallen ofzo... iets anders kan ik niet verzinnen... TOen ik het spel gister speelde stond ik nog 1100e ofzo...
eieregooie
Ja, we zijn allemaal door dezelfde gast aangevallen... Bij mij heeftie alleen maar hoeren gejat, verder niks...
magrec
wtf o thugs :(

Little Theseus
Leuk he mspaint, Eieregooie :D ;)
Access
Grrrrrr ... ik wist dat ik nog ff moest inlogge voordat de game afgelope was ... :whip: :whip:

new game please !!! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Privacy Statement