|
Hoeren!!!! (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
| _-kaashoertje-_ doet ook weer mee (ja nu goed gespeld) |
|
|
| kreischer2000 |
| quote: | Originally posted by Access
Als je in de Main Menu zit op ends.pimpwar.com dan zie je bovenaan je nickname met daarnaast een getal tussen haakjes ...
Ongeveer zo:
Flip2000 (#9999)
Dat nummer is je pimpnummer, maar je ken ook je nickname doorgeve als 't echt nie lukt ;) |
daar zit t probleem dus hoe kom ik op die server? want als ik naar games ga zie ik er maar 2 en ik zou niet weten waar ik voor die andere server in moet schrijven |
|
|
| Access |
Okay dan :D
Je zit dus bij Games, dan zie je inderdaad 2 games
Dan moet je de bovenste hebbe, #62 Did Joo Lie to Big Daddy?
voordat je op play klikt, met je eerst joine
Als je 't lijstie hept ingevult bij Join ben je klaar om te pimpe (onthoud je pimpnaam en pass, hep je nodig in de game)
ga dan naar ends.pimpwar.com en log in ...
nou ken je pimpe !!! Wooeeiiiii !!! :stongue: :stongue: :stongue:
Ik hoop dat dit werkt |
|
|
| Little Theseus |
Goed bezig Eieregooie!
MN pimpnummer is nu #3423, draag maar over.
PPL ik moet de dues in het begin ff hoog houden in het teambelang snel een thugdefense op te zetten voordat de eerstweekse aanvalsgolf komt. Meestal na een weekje of wat word ik altijd helemaal plat aangevallen en ik wil hem dit keer goed overleven.
Juli HOEREN will rule!!! |
|
|
| Gekhous |
| ik zit alweer bijna onder de 1000 met mn rank, join zo the alliance weer :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Goed bezig Eieregooie!
MN pimpnummer is nu #3423, draag maar over.
|
Je moet ff joinen voordat ik kan overdragen, dus ik stuur je uiteraard ff een invite...
| quote: |
PPL ik moet de dues in het begin ff hoog houden in het teambelang snel een thugdefense op te zetten voordat de eerstweekse aanvalsgolf komt. Meestal na een weekje of wat word ik altijd helemaal plat aangevallen en ik wil hem dit keer goed overleven.
Juli HOEREN will rule!!! |
Ik zou 'm lekker op 10% houwe... hadden we in C is for Crackhead ook vorige maand... hadden op 't end meer dan 7000 alliance thugs... haast niemand die je nog aanvalt hoor :D En zeg nou zelf... die 10% mis je niet echt hoor, als je aan het spelen bent... |
|
|
| kreischer2000 |
yo mensen ik ben er eindelijk eindelijk pimpen hehe!!!
dit zijn moi gegevens
kreis (#4253) |
|
|
| kreischer2000 |
| nou mensen ik zit er bij hoor!!! iemand nog goede adviezen want ik ben nogal newbie in dit spel |
|
|
| Access |
Moah ... gewoon veel scoute en nie telkes in dezelfde buurt, tenzij je er veel hoertje uit haalt
Houw je condooms, crack & bier op peil en koop in 't begin alleen maar pistols voor je thugs ...
En koop VEEEEL thugs
op deze manier hou je 't wel ff uit :D
En by the way
In game #63 stond ik ff in de top 30 ... :D :D
Op naar de top !!!!!! :stongue: :stongue: |
|
|
| kreischer2000 |
| dit spel is best wel waus hehe ik voel me er helemaal thuis:) |
|
|
| Optimus |
we zijn weer begonnen...
SuperSjinees (#4573)
en de Hoer!-alliance is al begonnen:D |
|
|
| flexter |
oei wat hip,
ik wil ook wel mee doen
flexter, #4602
edit:
ik speel trouwens game #86
spelen jullie een game die ik niet kan zie ofzo?
ik zag bij het registreren een optie met betaalde email-adressen, zal daar dan wel aan liggen of niet? |
|
|
|
|