|
Hoeren!!!! (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
Ja joh, is leuk... Ik ben alweer zaadvragend :)
We hebben er ook leuke reacties op gehad trouwens... |
|
|
| eieregooie |
| quote: | #78 October Mass Attack
Alliances may consist of up to 50 pimps. Attacks require 5 turns apiece.
Each day at a preset time you will receive 200 extra turns. Everyone starts
with 500 turns and 800 in reserve!
Free e-mail addresses allowed!
Speed: 4 turns every 10 minutes (max 800 accumulated)
Transfer: 5500 credits max
Starts: 17 hours from now |
w00t :eek: :eyes: |
|
|
| Optimus |
kan niet verhuuizen:( is niet mogelijk:(
sta wel al 50e!!!:)
en richt snel een alliance op!:) |
|
|
| Access |
Klopt ... verhuize isnie mogelijk ...
alliance opgericht ... ennuh, ik -stond- 28ste :D :D :D |
|
|
| Mr Zimz |
| quote: | Originally posted by Access
alliance opgericht ... ennuh, ik -stond- 28ste :D :D :D
|
joh wat goed..
ik 21ste!! :P
:D :D :D |
|
|
| Mr Zimz |
owja en de naam is wederom Zaadprop..
je moet wat he..
Ik wil een crackhead game!! keihard dominatink zijn met alle zaadjes in LA..
maarja..
nog ff w88
*zucht*
w88 duurt lang.. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | | Originally posted by Access alliance opgericht ... ennuh, ik -stond- 28ste :D :D :D |
Wow... ik ben nog hoger geeindigd vorige maand... :p |
|
|
| Access |
Dudez !!! -chill- -relax- ... de game is nog jong ...
Maar tis nu wel duidelijk dat ik gewoon JULLIE AZZ GA KICKE !!! :whip: :whip: :whip: :stongue: :stongue: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Access
Dudez !!! -chill- -relax- ... de game is nog jong ...
Maar tis nu wel duidelijk dat ik gewoon JULLIE AZZ GA KICKE !!! :whip: :whip: :whip: :stongue: :stongue: |
Whehehe... geloof je ut zelf??? :D |
|
|
| Mr Zimz |
| quote: | Originally posted by Access
Dudez !!! -chill- -relax- ... de game is nog jong ...
Maar tis nu wel duidelijk dat ik gewoon JULLIE AZZ GA KICKE !!! :whip: :whip: :whip: :stongue: :stongue: |
kep nog niets gemerkt.. |
|
|
| Access |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Whehehe... geloof je ut zelf??? :D |
| quote: | Originally posted by Mr Zimz
kep nog niets gemerkt.. |
st3ll3tj3 sl3tj3s !!! :p |
|
|
| Optimus |
| gaan we naar de andere alliance? |
|
|
|
|