return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 
Hoeren!!!! (pg. 18)
View this Thread in Original format
Spinnin Jack
quote:
Originally posted by Mr Zimz
.....90 dagen pimpwar speelt en dus dan veteraan ben.. je zomaar ineens 600 credits krijgt .. nu is onze oproep gebruik ze in deze game
we kunnen een top 3 allince worden ( we zijn nu 5de )
en nog meer credits winnen!! of t-shirts!! :)

einde oproep...

:D


GVD....ben ik met heipaal een nieuw account begonnen, door dat gezeik van die frozen alliance...dus ik ben nu geen veteraan :(
En vandaar dat je opeeens weer vlak voor me staat....ik heel goed spelen en wat zie ik wordt ik gewoon ingehaald, omdat ik niet die extra turns heb :(
Volgende maand speel ik gewoon weer met m'n oude account :disbelief
eieregooie
quote:
Originally posted by Spinnin Jack
GVD....ben ik met heipaal een nieuw account begonnen, door dat gezeik van die frozen alliance...dus ik ben nu geen veteraan :(
En vandaar dat je opeeens weer vlak voor me staat....ik heel goed spelen en wat zie ik wordt ik gewoon ingehaald, omdat ik niet die extra turns heb :(
Volgende maand speel ik gewoon weer met m'n oude account :disbelief

We hebben ze nog nie gebruikt hoor :P
Access
Nou heren pimpmeesters :rolleyes: :p

We hebben 't weer voor mekaar, we gaan weer fuseren met 'n andere grote alliance !
Zip kwam met dit plan, wat opzicht nie zow slecht is ...
Dit keer verhuize we naar Chosen Few ... en volges Zip gaan we direct naar plek 2 ... ik ben benieuwd :D :)

Dus ... ik ziet jullie weer in de andere alliance !!!
eieregooie
quote:
Originally posted by Access
Nou heren pimpmeesters :rolleyes: :p

We hebben 't weer voor mekaar, we gaan weer fuseren met 'n andere grote alliance !
Zip kwam met dit plan, wat opzicht nie zow slecht is ...
Dit keer verhuize we naar Chosen Few ... en volges Zip gaan we direct naar plek 2 ... ik ben benieuwd :D :)

Dus ... ik ziet jullie weer in de andere alliance !!!

We zijn eigenlijk een st3ll3tj3 sl3tj3s deze maand... Soort parasieten... :D We schuiven van alliance naar alliance tot we aan de top zijn... We hebben die vorige alliance aardig wat schade berokkend... :D

Maarja, wtf! Als we maar wat winnen uiteindelijk... :D
eieregooie
Ok, even wat uitleg...

Chosen Few bestaat uit de voormalige alliances Ice_Cold, GGT_Worldwide en dus ook Zaad :D

Heb net de hele tijd met Freon, 1 van de founders van Ice_Cold zitten praten en heb nu een beetje een idee van hoe het er bij de echte grote jonges aan toe gaat... Het founderschap gaat in diensten... als de een er vandoor gaat neemt de ander het over... Op die manier is er dus altijd een founder online om de boel in de gaten te houden en om mee te praten/overleggen als dat nodig is... De founders zijn: Freon & Happy Wanker van Ice Cold, DubZ & GLThugg van GGT, en ik dus... Tussen deze mensen zal het founderschap dan ook rouleren... Maar ik gloof dat DubZ en GLThugg nie zo vaak online zijn, dus ut zullen voornamelijk Freon en Happy Wanker zijn... en ik dus ook...

Dat jullie ut ff weten :D

Grtz!
Spinnin Jack
quote:
Originally posted by eieregooie
Maarja, wtf! Als we maar wat winnen uiteindelijk... :D

Vind ik ook, wij moeten gewoon nummer 1 worden!!! :crazy: :crazy:
Mr Zimz
nou ik heb hard me best gedaan om t voor elkaar te krijgen we hebben nu een zeer goed team dus t moet lukken!!
Dj Odelpha
Kan ik nog meedoen met die alliance? zo ja, hoe? en moet mn pimp name dan iets met zaad zijn?

Grtz
Spinnin Jack
Ik weet niet hoe het zit met die alliance, er zijn nog 3 mensen die erbij kunnen.

Je naam hoeft in ieder geval niet iets met zaad te zijn, ik gebruik nu de naam Heipaal. Maar het is wel erg leuk om je naam te beginnen met zaad, dan hoor je er helemaal bij :p
Als er een nieuwe game begind gaat ik natuurlijk wel een naam verzinnen die begind met zaad. Wordt waarschijnlijk iets van zaadpaal ofzo :D
Dj Odelpha
Ik zat te denken aan zaadleider :D

Grtz

Spinnin Jack
Het is morgen 1 november, betekend dus dat er weer een nieuwe game gaat beginnen :)

Vorige maand ging het wel lekker, werd toen 80ste, nahja kon beter natuurlijk maar das toch niet slecht. Werd gewoon te veel aangevallen tijdens het scouten. :mad:

Heb deze maand ook maar eens een zaad naam mezelf aangemeten, het is bij het ene account Zaadpaal geworden.
En als ze bij de computer zaak opschieten, dan kan ik nog een account openen en dat wordt dan Zaadstorm. Maar das alleen als ik m'n adsl-modem binnen heb.
2 verbindingen heb ik dan thuis liggen en dat is dus 2 accounts :disbelief
Access
quote:
Originally posted by Spinnin Jack
2 verbindingen heb ik dan thuis liggen en dat is dus 2 accounts :disbelief


Jij sl3tj3 !!! Pas maarop hoor ... als ze d'r acher kome dan zijn we strax weer allemaal frozen !!!


Maar deze maand was idd erg goed voor ons ... ben 24ste geworde, nie zo goed als Zip ...
MAAR IK HEP WEL 'N PRIJS GEWONNE !!!!!!!!!!!!!! :eyes: :eyes: :eyes:
Zal wel iets van 400 turns zijn, ken ik mooi gebruike !!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 
Privacy Statement