|
Het 3-woorden Verhaal (pg. 109)
|
View this Thread in Original format
| Chicane |
Gurian vond dat
// Ben ik het helemaal mee eens Odyne :D Maar nu moet ik gaan werken om de caviaknabbels te betalen.. caviakus voor me vrouwtje :D |
|
|
| Odyne |
alles maar eens
// werk ze! ;) cavia kus van mij en ook van de kleine caviaatjes :D ik ga ff de caviawas doen.. |
|
|
| Access |
in_de fik gestoken
//zeg, nix persoonlijk hoor, maar mag ik ff 'n cavia-teiltje van je ??? dan ken ik ff flink over m'n cavia-huig door al dat kleffe cavia-gezwam ... bleh !!! |
|
|
| Chicane |
moest worden en
// EEJ!! Niet aan me vrouw en cavia's komen! Anders ga ik met me Cabrio Caviakever jou even tot caviamoes rijden ja! :D |
|
|
| eieregooie |
cavia's branden goed!
| quote: | Originally posted by Chicane
// EEJ!! Niet aan me vrouw en cavia's komen! Anders ga ik met me Cabrio Caviakever jou even tot caviamoes rijden ja! :D |
//Ga es werken jij :p
//En ik wil ook dat er een cavia naar mij vernoemd wordt! :whip: :D |
|
|
| Chicane |
| // Odyne.. lieverd, hoop dat je geen hoofdpijn heb vanavond, want meneer Eieregooie wil een cavia naar hem vernoemd hebben......... :cool: :D |
|
|
| Odyne |
Plotseling was er
// Komt mooi uit schat, heb geen hoofdpijn, laten we de familie dan vanaav maar uitbreiden met een Eieregooietje :D |
|
|
| Chicane |
een kindersuprise ei
// Dat wordt vanavond vroeg naar bed dan... wat is de draagtijd voor een cavia? :D |
|
|
| Odyne |
met daarin een
//bij ons is het een half uurtje ofzow? de tweede cavia kwam ook erg snel na de eerste ;) |
|
|
| Chicane |
// Je raad het al... :rolleyes:
EEN BABY CAVIA!!!
// Gefeliciteerd Ei :) |
|
|
| eieregooie |
[EDIT]
//GVD Flipper, niet stiekum je posts editen... :whip:
[/EDIT]
| quote: | Originally posted by Chicane
// Gefeliciteerd Ei :) |
//Rielekst! :D |
|
|
|
|