return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 [109] 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 
Het 3-woorden Verhaal (pg. 109)
View this Thread in Original format
Chicane
Gurian vond dat

// Ben ik het helemaal mee eens Odyne :D Maar nu moet ik gaan werken om de caviaknabbels te betalen.. caviakus voor me vrouwtje :D
Odyne
alles maar eens

// werk ze! ;) cavia kus van mij en ook van de kleine caviaatjes :D ik ga ff de caviawas doen..
Access
in_de fik gestoken

//zeg, nix persoonlijk hoor, maar mag ik ff 'n cavia-teiltje van je ??? dan ken ik ff flink over m'n cavia-huig door al dat kleffe cavia-gezwam ... bleh !!!
Chicane
moest worden en

// EEJ!! Niet aan me vrouw en cavia's komen! Anders ga ik met me Cabrio Caviakever jou even tot caviamoes rijden ja! :D
eieregooie
cavia's branden goed!

quote:
Originally posted by Chicane
// EEJ!! Niet aan me vrouw en cavia's komen! Anders ga ik met me Cabrio Caviakever jou even tot caviamoes rijden ja! :D

//Ga es werken jij :p

//En ik wil ook dat er een cavia naar mij vernoemd wordt! :whip: :D
Chicane
// Odyne.. lieverd, hoop dat je geen hoofdpijn heb vanavond, want meneer Eieregooie wil een cavia naar hem vernoemd hebben......... :cool: :D
Odyne
Plotseling was er

// Komt mooi uit schat, heb geen hoofdpijn, laten we de familie dan vanaav maar uitbreiden met een Eieregooietje :D
Chicane
een kindersuprise ei

// Dat wordt vanavond vroeg naar bed dan... wat is de draagtijd voor een cavia? :D
Odyne
met daarin een

//bij ons is het een half uurtje ofzow? de tweede cavia kwam ook erg snel na de eerste ;)
Chicane
// Je raad het al... :rolleyes:

EEN BABY CAVIA!!!


// Gefeliciteerd Ei :)

Flipper01
Deze cavia zei
eieregooie
[EDIT]
//GVD Flipper, niet stiekum je posts editen... :whip:
[/EDIT]

quote:
Originally posted by Chicane
// Gefeliciteerd Ei :)

//Rielekst! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 [109] 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 
Privacy Statement