| DjSuez |
zucht...Siesta,..dr staat een punt..t was met, als in patat met, maar die uitdrukking is dus niet in heel nl bekend...of de vergelijking schapenwol-patat klopt niet...in ieder geval..ik zal je maar matsen, en verder gaan bij jou post...:rolleyes: :p :p
omviel en demarreerde. |
|
|