| Apoptosis |
| quote: | Originally posted by DjSuez
eten viel. Gisteren
[offtopic] Ik dacht dat ik de bioloog was op TA??:p :D [/offtopic]
|
Oh, dat ben je nog steeds hoor ;). Maar ik ben hier de biomedische wetenschapper ofwel de medische bioloog op TA
| quote: | Originally posted by Chicane
van de bananenbomen |
. Bananenbomen hebben normaal |
|
|