|
Het 3-woorden Verhaal (pg. 184)
|
View this Thread in Original format
| John |
| dus daarom post flipper gewoon meer dan 3 woorden en doe ik het ook, waardoor |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by John
dus daarom post flipper gewoon meer dan 3 woorden en doe ik het ook, waardoor |
de wind waait |
|
|
| Odyne |
en het een_zooitje_word
//en mensen die deze thread willen closen alleen maar nog meer redenen hebben :rolleyes: |
|
|
| John |
dus moeten we
//hou dees open! je hoeft em toch nie te lezen? ik vinnet nog steeds grappig:D |
|
|
| Odyne |
weer wat netter
//ik wil m ook ne dicht hebben ;) ik heb ook altijd wel fun, maar er was/is en discussie over... |
|
|
| John |
schrijven en ook
//ja ik las et in de getal thread ofzow..zou zonde zijn als dees dicht ging, moete we weer opnieuw beginne:D |
|
|
| Odyne |
steeds weer 3
//idd ;) we zijn nu wel de thread met de meeste posts |
|
|
| John |
posten per woord
//147 ofzow zitte we nu he? op naar de 200 :D:D is dit echt de grootste thread op et hele forum (ik kom nooit verder dan hier en et productie/dj gedeelte:rolleyes: ) |
|
|
| Chicane |
| verzinnen. Iedereen is |
|
|
| Cosmic Guy |
pannekoeken gebakken worden
//laat ik me ook weer eens in het verhaal mengen:D heeft er iemand al eens een complete samenvatting gemaakt trouwens?// |
|
|
|
|