|
Het 3-woorden Verhaal (pg. 110)
|
View this Thread in Original format
| Odyne |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Deze cavia zei |
*piep* en ging
//Chicane, weer een kleine erbij, gefeliciteerd lieffie...;) :D |
|
|
| Chicane |
// Jij ook gefeliciteerd liefste, een pracht cavia van een prachtmoeder :D *SMAK*
naar de Eau
// Ik ga nu ook naar de «O» .. spreekt u alleen later weer! |
|
|
| Odyne |
om flink te_feesten!
// veel plezier, ik ga lekker slapen, moet morgen vroeg werken ;) :D *SMAK* |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
//GVD Flipper, niet stiekum je posts editen... :whip:
|
//Moest van Odyne, ze wilde geen Cavia die Michiel heet.. :D
Na vijf pilletjes |
|
|
| Chicane |
ging het strak
// Ben net terug, was een zeer geslaagde avond wel. 3 Uurtjes slaap maar, daarna moet ik ook werken.. lekker brak :D *SMAK* voor de liefste Cavia Addict ;) |
|
|
| Odyne |
en was iedereen_verbaasd_dat
//Chicane, ik heb maar ff een nanny ingehuurd voor Marcello, Eye-Riz en Eieregooie, aangezien jij zo moet werken en ik ook :D *smak* terug ;) |
|
|
| Flipper01 |
| hij ineens out_ging |
|
|
| Chicane |
en flink tripte
// GOEEEEEDDDDDEEEEEMIIIIIDDDDAAAAAAAAAAAAAAAG allemaal.. *SMAKZ* voor Odyne :) |
|
|
| Odyne |
gelukkig was daar
//*Xus* Chicane, kan jij ff de oppas opbellen voor vanaav? :D :p |
|
|
| Flipper01 |
| Onze lieve heer |
|
|
| Chicane |
en gaf ons_heden
// Gaan we stappen vanaaf Odyne? :D Misschien wil peetvader Ei of Mr. Marcello wel oppassen op onze kroost? |
|
|
| Odyne |
de gezondheid terug_van
// ik ga vanaav met Flipper01 naar Qlimax :D maar je kunt me vertrouwen hoor, schat... daar hebben we toch laatst dat gesprekje over gehad? ;) |
|
|
|
|