|
Het 3-woorden Verhaal (pg. 113)
|
View this Thread in Original format
| Odyne |
rolschaatsen op de
//wat is er mis met een cavia? :( (en ja chicane, vanaav ben ik er weer voor jou alleen :D) |
|
|
| Flipper01 |
| ,door de Ballast |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Odyne
//(en ja chicane, vanaav ben ik er weer voor jou alleen :D) |
// YEEEESSSS!!!! Gaan we lekker Big Cavia op Yorin' kijken, welke cavia zullen we wegstemmen? :D
weggerotte houtkever met |
|
|
| Odyne |
een laagje appelstroop_besmeurde
//ik vind die cavia die altijd ruzie maakt niet zo leuk...die maar weg stemmen.. scheelt weer wat minder problemen voor die mede caviahok bewoners |
|
|
| John |
//sorry ik wil graag verder maar volgens mij kan je hier nix op replyen zonder de zin grammaticaal niet meer te laten kloppen.:)
"Bob_de_Bouwer bouwde met Bymbo de Verschrikkelijke van lego-blokjes een betonnen voetbalstadion met waterfiets en ging rolschaatsen op de, door de Ballast weggerotte houtkever met een laagje appelstroop_besmeurde pot pindakaas dat..."
? |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by John
//sorry ik wil graag verder maar volgens mij kan je hier nix op replyen zonder de zin grammaticaal niet meer te laten kloppen.:)
"Bob_de_Bouwer bouwde met Bymbo de Verschrikkelijke van lego-blokjes een betonnen voetbalstadion met waterfiets en ging rolschaatsen op de, door de Ballast weggerotte houtkever met een laagje appelstroop_besmeurde pot pindakaas dat..."
? |
"Bob_de_Bouwer bouwde met Bymbo de Verschrikkelijke van lego-blokjes een betonnen voetbalstadion met waterfiets en ging rolschaatsen op de, door de Ballast weggerotte houtkever met een laagje appelstroop_besmeurde pot pindakaas PUNT"
//Dan toch zo :) |
|
|
| Odyne |
//(nieuwe zin dus ;))
Twee dagen later
// hee.. spierpijn over me hele lichaam door Qlimax.. of zal 't komen door onze activiteiten van gisteravond, chicane? :D |
|
|
| Chicane |
voelde Odyne nog
// Sssst... je vond het wel leuk gisteren ;) |
|
|
| webmeister |
hello to all the Dutch TA's :)
Our post-whoring thread is much better :D |
|
|
| Chicane |
Dude.. look behind you.. its Skippy The Bushkangoo!! 
 |
|
|
| Flipper01 |
| de nawerking van |
|
|
|
|