|
Het 3-woorden Verhaal (pg. 112)
|
View this Thread in Original format
| Chicane |
die net z'n_leuter_uit_pikachu_haalde
// Dus uhm... nu zijn we weer samen Odyne? :D Ik heb je wel gemist hoor.. een nacht zonder je... BRRRRR :eek: |
|
|
| Eye-Riz |
brak af omdat
| quote: | | // wat vind je van de naam Eye-Riz? |
daar maak je vrienden mee! hoezo wil jij je kindje zo graag naar mij vernoemen? niet omdat je me zo leuk vindt, je kent me niet eens... je maakt me wel nieuwsgierig! :rolleyes: |
|
|
| eieregooie |
Paulus de Boskabouter
| quote: | | Originally posted by Odyne //mn avond was GEWELDIG :D zozo, american pie... zijn ze al zover ontwikkeld? ;) |
Euhhh... :rolleyes: Gaat hard he, met cavia's :D |
|
|
| Odyne |
op zn hoofd
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
daar maak je vrienden mee! hoezo wil jij je kindje zo graag naar mij vernoemen? niet omdat je me zo leuk vindt, je kent me niet eens... je maakt me wel nieuwsgierig! :rolleyes: |
//ik heb mn caviakindje naar jou vernoemd, omdat Chicane had gekozen voor Marcello en ik dus ook iemand van TA wou doen (en ik wou een meisje) jou naam is me bijgebleven omdat ik je DeeDee avatar zo cute vond.. en de naam eye-riz ziet er wel stoer uit ;) |
|
|
| Otte |
| zat met Bob_de_Bouwer |
|
|
| Chicane |
| samen te pimpampetten. |
|
|
| Eye-Riz |
maar ik wil geen cavia zijn... dan ben ikliever een konijn, kan ik nl. trouwen met mijn held:
 |
|
|
| Otte |
| Bob_de_Bouwer bouwde met |
|
|
| Eye-Riz |
| ...Bymbo de Verschrikkelijke :D... |
|
|
| Otte |
| van lego-blokjes een |
|
|
| Flipper01 |
| betonnen voetbalstadion met |
|
|
| Chicane |
waterfiets en ging
// Rizzy, straks is het hele forum hier bezaait met knienen als Tim ook spontaan een konijn word... :eek: |
|
|
|
|