return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 [111] 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 
Het 3-woorden Verhaal (pg. 111)
View this Thread in Original format
Flipper01
de dode cavia

//:D Ik zal goed op haar letten hoor Chicane ;)
Chicane
m'n hoogbejaarde opa.

// :eek: :nervous: :eyespop: Als er iets is bellen he? Dan kom ik meteen die visstick tot surfhout slaan :D
Odyne
-de dode cavia. Daarom waren ook

- m'n hoogbejaarde opa. Daarom waren ook

//Alles komt wel in orde hoor, ik heb toch net een cavia_bescherm_cursus gevolgd? Daarmee kan ik mezelf ook nog wel beschermen als Flipper evt. raar gaat doen :p :D
Chicane
Bert en Ernie

// Nou, oke.. voor deze keer... veel plezier jongelui enne.. ik hoor het wel.. tot morgen skatje :)
Flipper01
niet uitgenodigd. Gelukkig


//Pas op he Chicane!!! :mad:
//Ik zag d'r als eerst!!
Chicane
voor Pino was

// EEJ!! Ik ben getrouwt al met d'r.. je bent 2 dagen te laat! OE OE OE :D
eieregooie
Pim de Pinguin

//Ok, ik zie het alweer... iedereen is vrolijk gaan stappen en jullie vertrouwen op mijn verantwoordelijkheidsgevoel. :mad:
//Kom ik thuis van me werrek, liggen daar 3 kleintjes in de wieg... Nu kan ik niet meer weg natuurlijk... :(
Odyne
er ook niet.

//me is terug van een GEWELDIG feessie :D hoest met mn kindern Ei? en jongens.. niet vechten over mij ;) ik ben getrouwd met Chicane, maar flipper, wij hebben toch een mooi verleden achter de rug? :D
Chicane
Pino juigde en

// Leuke avond gehad liev caviatje van me? Ik denk dat Ome Ei gezellig met de kiddo's naar American Pie heeft zitten kijken :D
Flipper01
sloeg een piketje

Odyne
in Duinrell, maar

//mn avond was GEWELDIG :D zozo, american pie... zijn ze al zover ontwikkeld? ;)
stefv
eskimo bob die
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 [111] 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 
Privacy Statement