|
Het 3-woorden Verhaal (pg. 111)
|
View this Thread in Original format
| Flipper01 |
de dode cavia
//:D Ik zal goed op haar letten hoor Chicane ;) |
|
|
| Chicane |
m'n hoogbejaarde opa.
// :eek: :nervous: :eyespop: Als er iets is bellen he? Dan kom ik meteen die visstick tot surfhout slaan :D |
|
|
| Odyne |
-de dode cavia. Daarom waren ook
- m'n hoogbejaarde opa. Daarom waren ook
//Alles komt wel in orde hoor, ik heb toch net een cavia_bescherm_cursus gevolgd? Daarmee kan ik mezelf ook nog wel beschermen als Flipper evt. raar gaat doen :p :D |
|
|
| Chicane |
Bert en Ernie
// Nou, oke.. voor deze keer... veel plezier jongelui enne.. ik hoor het wel.. tot morgen skatje :) |
|
|
| Flipper01 |
niet uitgenodigd. Gelukkig
//Pas op he Chicane!!! :mad:
//Ik zag d'r als eerst!! |
|
|
| Chicane |
voor Pino was
// EEJ!! Ik ben getrouwt al met d'r.. je bent 2 dagen te laat! OE OE OE :D |
|
|
| eieregooie |
Pim de Pinguin
//Ok, ik zie het alweer... iedereen is vrolijk gaan stappen en jullie vertrouwen op mijn verantwoordelijkheidsgevoel. :mad:
//Kom ik thuis van me werrek, liggen daar 3 kleintjes in de wieg... Nu kan ik niet meer weg natuurlijk... :( |
|
|
| Odyne |
er ook niet.
//me is terug van een GEWELDIG feessie :D hoest met mn kindern Ei? en jongens.. niet vechten over mij ;) ik ben getrouwd met Chicane, maar flipper, wij hebben toch een mooi verleden achter de rug? :D |
|
|
| Chicane |
Pino juigde en
// Leuke avond gehad liev caviatje van me? Ik denk dat Ome Ei gezellig met de kiddo's naar American Pie heeft zitten kijken :D |
|
|
| Flipper01 |
| sloeg een piketje |
|
|
| Odyne |
in Duinrell, maar
//mn avond was GEWELDIG :D zozo, american pie... zijn ze al zover ontwikkeld? ;) |
|
|
|
|