| Flippe |
| quote: | Originally posted by TimeportE
met enorme KUT
ps. vnatic om op de ta map te komen moet je flipper01 eens pm'en bestaat die gast eigenlijk nog wel.. net zoals flippe (onze post gek)
die zie je ook nie meer zo vaak! :D |
Jajaj ik bene r nog wel es af en toe, psot niet meer zo veel:)
[ontopic]
gingen ze naar
[/ontopic] |
|
|