|
Het 3-woorden Verhaal (pg. 115)
|
View this Thread in Original format
| Odyne |
waarop iedereen gelijk
//schat, waarover praten? Je weet toch van mijn drugs- en alcohol verslaving? ik d8 dat je dat zo lief aan me vond :D |
|
|
| Flipper01 |
| begon te zingen: |
|
|
| Chicane |
"HEEEEEE HOOOOOOOOO", Jean
// Kijk niet zo met die lieve ogen naar me.. daar smelt ik van :D |
|
|
| eieregooie |
| maar helaas pindakaas |
|
|
| Odyne |
liet iedereen Jean
//.. ik heb Ei per ongeluk een slokkie wodka gegeven.. wat nu? :D (hij schijnt het wel leuk te vinden trouwens :p) |
|
|
| Flipper01 |
//Het lijkt erop dat Ei niet goed tegen alcohol kan.. Let maar eens op zijn zinsbouw.. :conf:
Jean die kan er niet om lachen omdat hij er hard op geoefend maar helaas pindakaas liet iedereen Jean
//Niet meer doen dus Odyne!!! |
|
|
| Odyne |
| quote: | Originally posted by Flipper01
//Het lijkt erop dat Ei niet goed tegen alcohol kan.. Let maar eens op zijn zinsbouw.. :conf:
Jean die kan er niet om lachen omdat hij er hard op geoefend maar helaas pindakaas liet iedereen Jean
//Niet meer doen dus Odyne!!! |
//wat is er mis met die zin?? tis toch slechts een uitdrukking? |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Odyne
liet iedereen Jean
//.. ik heb Ei per ongeluk een slokkie wodka gegeven.. wat nu? :D (hij schijnt het wel leuk te vinden trouwens :p) |
// EI!! NIET WAAR DE KINDEREN BIJ ZIJN!!! OMG.. En dat noemt zich peetvader aka moraalridder... straks hebben we hangcavia's en scheren ze hun koppies kaal en gaan naar Thundercavia toe :(
een poeppie ruiken |
|
|
|
|