return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 [115] 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 
Het 3-woorden Verhaal (pg. 115)
View this Thread in Original format
Odyne
waarop iedereen gelijk

//schat, waarover praten? Je weet toch van mijn drugs- en alcohol verslaving? ik d8 dat je dat zo lief aan me vond :D
Flipper01
begon te zingen:
Chicane
"HEEEEEE HOOOOOOOOO", Jean

// Kijk niet zo met die lieve ogen naar me.. daar smelt ik van :D
total woot
die kan er
Chicane
niet om lachen
Gurian
omdat hij er
Chicane
hard op geoefend
eieregooie
maar helaas pindakaas
Odyne
liet iedereen Jean

//.. ik heb Ei per ongeluk een slokkie wodka gegeven.. wat nu? :D (hij schijnt het wel leuk te vinden trouwens :p)
Flipper01
//Het lijkt erop dat Ei niet goed tegen alcohol kan.. Let maar eens op zijn zinsbouw.. :conf:

Jean die kan er niet om lachen omdat hij er hard op geoefend maar helaas pindakaas liet iedereen Jean

//Niet meer doen dus Odyne!!!

Odyne
quote:
Originally posted by Flipper01
//Het lijkt erop dat Ei niet goed tegen alcohol kan.. Let maar eens op zijn zinsbouw.. :conf:

Jean die kan er niet om lachen omdat hij er hard op geoefend maar helaas pindakaas liet iedereen Jean

//Niet meer doen dus Odyne!!!


//wat is er mis met die zin?? tis toch slechts een uitdrukking?
Chicane
quote:
Originally posted by Odyne
liet iedereen Jean

//.. ik heb Ei per ongeluk een slokkie wodka gegeven.. wat nu? :D (hij schijnt het wel leuk te vinden trouwens :p)


// EI!! NIET WAAR DE KINDEREN BIJ ZIJN!!! OMG.. En dat noemt zich peetvader aka moraalridder... straks hebben we hangcavia's en scheren ze hun koppies kaal en gaan naar Thundercavia toe :(

een poeppie ruiken
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 [115] 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 
Privacy Statement