return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 [117] 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 
Het 3-woorden Verhaal (pg. 117)
View this Thread in Original format
Chicane
// ik heb vaak hele andere dingen in me hoofd waar het op uit moet komen, maar dat kan niet altijd overbrengen op jullie :D

DJ_Melvin zag dat
Access
// Hmms ... misschien wat subtiele hints geve ...

z'n grote vriend

//kuch kuch jean ofzo kuch kuch :rolleyes: :D
eieregooie
quote:
Originally posted by Flipper01
//Het lijkt erop dat Ei niet goed tegen alcohol kan.. Let maar eens op zijn zinsbouw.. :conf:

Jean die kan er niet om lachen omdat hij er hard op geoefend maar helaas pindakaas liet iedereen Jean

//Niet meer doen dus Odyne!!!


//Whahaha! Ja, doe mij nog maar zo'n wodka... :D Hangcavia's... Noujaaaaaaaaaaaa!!!

//Maar ok, zo dan:

//Jean die kan er niet om lachen omdat hij er hard op geoefend had. Maar helaas pindakaas liet iedereen Jean

//:D Okeej... verder met het verhaal:

,DJ Jean ofzo,

//Zo goed Access? :D :p
John
van de trap...
Chicane
van koningin Beatrix

// Burp..
Odyne
afviel en Dj_Melvin

//sorry, met burp kan ik geen vervolg zin verzinnen :p :D
Chicane
daardoor onderkotste. Kwien_Beatrix

// Excuseer mij voor daarnet... Een goede morgen liefste van me :)
Flipper01
had een ochtendhumeur

//
Chicane
van hier tot

// :whip: :D

// [eidit]1400ste post hier :)[/eidit]
Gurian
ginder. Toen Claus

DjSuez
bruut Wim-Lex nam
Chicane
kwam Maxima aanstormen
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 [117] 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 
Privacy Statement