|
Israel TA Forum Party...תכנסו
|
View this Thread in Original format
| Dj Black-Dragon |
אנשים מה דעתכם לארגן איזה מסיבת פורום?
ככה שכולם יגיעו יפגשו ויכירו
נארגן ציוד... ומי שמתקלט פה כל אחד ידפוק ככה איזה סט טוב?
פעם אריק ואני דיברנו על זה..אפשר לעשות גם על האש ככה בסבבה
רק הבעיה היא...
מי יכול לתרום מקום :) |
|
|
| DjChook |
אחחחח השאלה הנצחית
יכול להיות שאני אתרום מקום :)
אבל לא בזמן הקרוב... רק ככה לקראת סוף החופש
אבל זה רק "יכול להיות" אני שוקל עוד אם לא תהרסו ת'בית |
|
|
| Dj Black-Dragon |
אולי באמת נארגן מסיבה בחוף ים?
זה יכול להיות ממש קטלני...רק במקום בית מישהו צריך לתרום גנרטור :)
מה אתם אומרים? או שעדיף באיזה בית? |
|
|
| Dj Black-Dragon |
| quote: | Originally posted by Segev
ומה עם הפרש הגיל?? |
מסיבת פורום זו מסיבת פורום שכולם יבואו |
|
|
| Gil Shwarts |
כמו שציינתי בטרד הקודם שפתחו לנושא הזה
27 לחודש
יש מסיבה ענקית באמפי בדימונה
כרטיס עולה 30 אבל אם כמה מכם יבואו אני יכניס אותם חינם |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
כמו שציינתי בטרד הקודם שפתחו לנושא הזה
27 לחודש
יש מסיבה ענקית באמפי בדימונה
כרטיס עולה 30 אבל אם כמה מכם יבואו אני יכניס אותם חינם |
וכמו שציינו גיל'וש אנחנו מאיזור המרכז
אני לא רואה את אמא מרשה לי ליסוע לדימונה |
|
|
| Dj Black-Dragon |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
כמו שציינתי בטרד הקודם שפתחו לנושא הזה
27 לחודש
יש מסיבה ענקית באמפי בדימונה
כרטיס עולה 30 אבל אם כמה מכם יבואו אני יכניס אותם חינם |
תפרט על המסיבה גיל..
ואני בספק שיבואו הרבה..כולם מאיזור המרכז..
:\
אבל יכול להיות אחלה |
|
|
| Gil Shwarts |
אין מה לפרט
מסיבה...
מסביבות 9 בערב עד למחרת בבוקר
ו... זהו
אז מה אם אתם מהמרכז, מה הבעיה לארגן רכב או 2 ולבוא
זה מה שאני תמיד עושה עם חברים שלי |
|
|
| Scorchio |
| הבעיה היא שלא לכולם יש רישיון וגם אם יהיה רכב אנחנו לא כולם גרים בדיוק באותו איזור |
|
|
| DJ RF |
אני אומר נעשה את זה בים עדיף מאשר אצל מישהו בבית
מסכן הילד
לא ישאר לו בית אחרי זה
ואפשר גם לעשות את זה שנתי
למה שלא נארגן תחרות דייג'יי של הפרום
אני היה מעוניין להיות שופט ואחראי |
|
|
| AnthemFreak |
יכול להיות שאני יוכל לארגן מקום
על חוף פרטי!!!
יש שם מנגל כבר והכל,
אני לא יודע בקשר לגנרטור או שאולי יש שם שקע חשמל
למה משהו גר שם
זה איזה חבר של אבא של חבר שלי
בקיצר הוא גר שם בתוך אוטובוס
ובסוף השנה רצינו השיכבה שלי לעשות שם מסיבת סיום ככה
בסוף לא יצא אבל זה יכול להיות מקום טוב
נראה לי שזה ליד הבורסה ככה!!!
אם אתם רוצים תגידו לי ואני יברר
:) |
|
|
|
|