return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Israel TA Forum Party...תכנסו
View this Thread in Original format
Dj Black-Dragon
אנשים מה דעתכם לארגן איזה מסיבת פורום?
ככה שכולם יגיעו יפגשו ויכירו

נארגן ציוד... ומי שמתקלט פה כל אחד ידפוק ככה איזה סט טוב?
פעם אריק ואני דיברנו על זה..אפשר לעשות גם על האש ככה בסבבה

רק הבעיה היא...
מי יכול לתרום מקום :)
DjChook
אחחחח השאלה הנצחית

יכול להיות שאני אתרום מקום :)


אבל לא בזמן הקרוב... רק ככה לקראת סוף החופש

אבל זה רק "יכול להיות" אני שוקל עוד אם לא תהרסו ת'בית
Segev
ומה עם הפרש הגיל??
Dj Black-Dragon
אולי באמת נארגן מסיבה בחוף ים?
זה יכול להיות ממש קטלני...רק במקום בית מישהו צריך לתרום גנרטור :)


מה אתם אומרים? או שעדיף באיזה בית?
Dj Black-Dragon
quote:
Originally posted by Segev
ומה עם הפרש הגיל??



מסיבת פורום זו מסיבת פורום שכולם יבואו
Gil Shwarts
כמו שציינתי בטרד הקודם שפתחו לנושא הזה
27 לחודש
יש מסיבה ענקית באמפי בדימונה
כרטיס עולה 30 אבל אם כמה מכם יבואו אני יכניס אותם חינם
DjChook
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
כמו שציינתי בטרד הקודם שפתחו לנושא הזה
27 לחודש
יש מסיבה ענקית באמפי בדימונה
כרטיס עולה 30 אבל אם כמה מכם יבואו אני יכניס אותם חינם


וכמו שציינו גיל'וש אנחנו מאיזור המרכז

אני לא רואה את אמא מרשה לי ליסוע לדימונה
Dj Black-Dragon
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
כמו שציינתי בטרד הקודם שפתחו לנושא הזה
27 לחודש
יש מסיבה ענקית באמפי בדימונה
כרטיס עולה 30 אבל אם כמה מכם יבואו אני יכניס אותם חינם



תפרט על המסיבה גיל..
ואני בספק שיבואו הרבה..כולם מאיזור המרכז..
:\
אבל יכול להיות אחלה
Gil Shwarts
אין מה לפרט
מסיבה...
מסביבות 9 בערב עד למחרת בבוקר
ו... זהו
אז מה אם אתם מהמרכז, מה הבעיה לארגן רכב או 2 ולבוא

זה מה שאני תמיד עושה עם חברים שלי
Scorchio
הבעיה היא שלא לכולם יש רישיון וגם אם יהיה רכב אנחנו לא כולם גרים בדיוק באותו איזור

DJ RF
אני אומר נעשה את זה בים עדיף מאשר אצל מישהו בבית
מסכן הילד
לא ישאר לו בית אחרי זה

ואפשר גם לעשות את זה שנתי

למה שלא נארגן תחרות דייג'יי של הפרום

אני היה מעוניין להיות שופט ואחראי
AnthemFreak
יכול להיות שאני יוכל לארגן מקום
על חוף פרטי!!!
יש שם מנגל כבר והכל,
אני לא יודע בקשר לגנרטור או שאולי יש שם שקע חשמל
למה משהו גר שם
זה איזה חבר של אבא של חבר שלי
בקיצר הוא גר שם בתוך אוטובוס
ובסוף השנה רצינו השיכבה שלי לעשות שם מסיבת סיום ככה
בסוף לא יצא אבל זה יכול להיות מקום טוב
נראה לי שזה ליד הבורסה ככה!!!
אם אתם רוצים תגידו לי ואני יברר
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement