|
Israel TA Forum Party...תכנסו (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Dj Black-Dragon |
טוב תראו חבר שלי מארגן מסיבת גיוס
הוא רוצה לעשות אותה גם בחוף
נראה איך ילך לו ואיך הוא ירגן וזה יקל עלינו עם בעיית החופים וכל זה
אז ככה...צריך לסכם פחות או יותר מה הולך להיות
מסיבה בחוף הנכים..
ונגיד וצח יביא את הציוד אז סבבה אם לא אני יביא אותו
גנרטור בינתיים חסר לנו
לא עניתם לי...מי רוצה לתקלט
אני רוצה לתקלט
בטח גם צח
ואריק
מי עוד רוצה?
ועם מישהו צריך פטיפונים אז נארגן גם פטיפונים |
|
|
| Julie_Spyder |
| CAN i come to the party.. hehe :D :happy2: |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Julie_Spyder
CAN i come to the party.. hehe :D :happy2: |
LoL Julie, U'll b the guest of honor... :) |
|
|
| Pinto |
| quote: | Originally posted by nesher
תאמת יש לי את החוף המושלם למסיבה
בקושי הולכים לשם אנשים
וזה חוף מזה יפה
זה סגור על ידי הרים , צוקים כאלה משני הצדדים
ממש אדיר
חוף מושלם למסיבה פרטית כזאתי
אבל מי רוצה לבוא לחדרה בכלל
=[ |
צודק... אתה מתכוון לחוף הסיני אחרי הבריכה ? |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by Pinto
צודק... אתה מתכוון לחוף הסיני אחרי הבריכה ? |
buh
אני לא מאמין
עוד אחד מחדרה
=]
חחחח
לא ראיתי עד עכשיו
ואחי
אני מתכוון לחוף חמישים
הוא אחרי הבריכה הסינית כן
אבל יותר רחוק ממה שאתה חושב נראה לי
אם אתה מכיר בשם הזה אז קוראים לו גם חוף הסנובים
ובלילה הוא פשוט מדהים |
|
|
| Pinto |
| quote: | Originally posted by nesher
buh
אני לא מאמין
עוד אחד מחדרה
=]
חחחח
לא ראיתי עד עכשיו
ואחי
אני מתכוון לחוף חמישים
הוא אחרי הבריכה הסינית כן
אבל יותר רחוק ממה שאתה חושב נראה לי
אם אתה מכיר בשם הזה אז קוראים לו גם חוף הסנובים
ובלילה הוא פשוט מדהים |
חחח איך לא ראית שנה אני פה
ואני יודע למה אתה מתכוון יש בחוף הזה ירידה כזאת למכוניות מההרים למעלה
באמת מקום טוב אבל אף אחד לא ירצה לבוא לשם |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Pinto
באמת מקום טוב אבל אף אחד לא ירצה לבוא לשם |
חחח נכון
:toocool: |
|
|
| DjChook |
אתם באיזור של חוף ינאי ?
ליד חופית שם ? |
|
|
| Pinto |
| quote: | Originally posted by DjChook
אתם באיזור של חוף ינאי ?
ליד חופית שם ? |
זה קרוב לבית ינאי קצת יותר צפונית. |
|
|
| DjChook |
| קרוב לדודים שלי הייתי מבלא שם הרבה בילדותי |
|
|
| Dj Black-Dragon |
טוב אנשים אתם לא עוזרים כל כך
אל תשנו נושא..
ככה בחיים לא נצליח להרים מסיבה |
|
|
| warpedd_ |
ראסמי
בכל מקרה
לדעתי כל הקטע של החוף ממש לא טוב
אני מתכוון בקטע שלא נראה לי שנרים שמה מסיבה |
|
|
|
|