return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 
Israel TA Forum Party...תכנסו (pg. 9)
View this Thread in Original format
Dj Black-Dragon
טוב תראו חבר שלי מארגן מסיבת גיוס
הוא רוצה לעשות אותה גם בחוף
נראה איך ילך לו ואיך הוא ירגן וזה יקל עלינו עם בעיית החופים וכל זה

אז ככה...צריך לסכם פחות או יותר מה הולך להיות
מסיבה בחוף הנכים..
ונגיד וצח יביא את הציוד אז סבבה אם לא אני יביא אותו
גנרטור בינתיים חסר לנו

לא עניתם לי...מי רוצה לתקלט
אני רוצה לתקלט
בטח גם צח
ואריק
מי עוד רוצה?
ועם מישהו צריך פטיפונים אז נארגן גם פטיפונים
Julie_Spyder
CAN i come to the party.. hehe :D :happy2:
DjChook
quote:
Originally posted by Julie_Spyder
CAN i come to the party.. hehe :D :happy2:


LoL Julie, U'll b the guest of honor... :)
Pinto
quote:
Originally posted by nesher
תאמת יש לי את החוף המושלם למסיבה
בקושי הולכים לשם אנשים
וזה חוף מזה יפה
זה סגור על ידי הרים , צוקים כאלה משני הצדדים
ממש אדיר
חוף מושלם למסיבה פרטית כזאתי
אבל מי רוצה לבוא לחדרה בכלל
=[


צודק... אתה מתכוון לחוף הסיני אחרי הבריכה ?
nesher
quote:
Originally posted by Pinto


צודק... אתה מתכוון לחוף הסיני אחרי הבריכה ?


buh
אני לא מאמין
עוד אחד מחדרה
=]
חחחח
לא ראיתי עד עכשיו
ואחי
אני מתכוון לחוף חמישים
הוא אחרי הבריכה הסינית כן
אבל יותר רחוק ממה שאתה חושב נראה לי
אם אתה מכיר בשם הזה אז קוראים לו גם חוף הסנובים
ובלילה הוא פשוט מדהים
Pinto
quote:
Originally posted by nesher


buh
אני לא מאמין
עוד אחד מחדרה
=]
חחחח
לא ראיתי עד עכשיו
ואחי
אני מתכוון לחוף חמישים
הוא אחרי הבריכה הסינית כן
אבל יותר רחוק ממה שאתה חושב נראה לי
אם אתה מכיר בשם הזה אז קוראים לו גם חוף הסנובים
ובלילה הוא פשוט מדהים


חחח איך לא ראית שנה אני פה
ואני יודע למה אתה מתכוון יש בחוף הזה ירידה כזאת למכוניות מההרים למעלה
באמת מקום טוב אבל אף אחד לא ירצה לבוא לשם
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Pinto
באמת מקום טוב אבל אף אחד לא ירצה לבוא לשם



חחח נכון

:toocool:
DjChook
אתם באיזור של חוף ינאי ?

ליד חופית שם ?
Pinto
quote:
Originally posted by DjChook
אתם באיזור של חוף ינאי ?

ליד חופית שם ?


זה קרוב לבית ינאי קצת יותר צפונית.
DjChook
קרוב לדודים שלי הייתי מבלא שם הרבה בילדותי

Dj Black-Dragon
טוב אנשים אתם לא עוזרים כל כך

אל תשנו נושא..
ככה בחיים לא נצליח להרים מסיבה
warpedd_
ראסמי

בכל מקרה
לדעתי כל הקטע של החוף ממש לא טוב
אני מתכוון בקטע שלא נראה לי שנרים שמה מסיבה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 
Privacy Statement