return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Israel TA Forum Party...תכנסו (pg. 2)
View this Thread in Original format
NyKoN
יכול להיות אחלה דבר
דיברתי עם רועי על לעשות מסיבה בחוף ביום שעראפת ימות או יום אחרי
:D

אם הוא ימות לקראת סוף החופש יהיה הכי טוב
:D:D
NaOren
quote:
Originally posted by NyKoN
יכול להיות אחלה דבר
דיברתי עם רועי על לעשות מסיבה בחוף ביום שעראפת ימות או יום אחרי
:D

אם הוא ימות לקראת סוף החופש יהיה הכי טוב
:D:D



חחחחחחחחחח
שימות הכלב !!!
ונחגוג על זה...

מוות לערבים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MoSH_MaN
עזבו אותכם מסיבה
זה גם גילאים זה גם קצת אנשים
וגם אנשים גרים במקומות

אחרים

לי
אין בעיה לפגוש את החברה מרעננה
DjChook
quote:
Originally posted by MoSH_MaN

לי
אין בעיה לפגוש את החברה מרעננה


אהה כן ?
סבבה

ברוגז
nargila-man
תשמעו בראסמי מסיבה על החוף זה הדבר מישהו מביא ציוד מישהו יביא גנרטור ומסתדרים ואפשר לעשות את זה על כל חוף...

אם אתם מארגנים אני בא...

נרגילות עליי....
Dj Black-Dragon
יודעים מה...
צריך לעשות מסיבה בחוף כי זה באמת ה-דבר
עכשיו אפשר לעשות את זה ככה שזו מסיבת פורום..ותחרות דיג'ייאים וכל זה

חוץ מזה שאפשר להביא אנשים מבחוץ
ככה שלא יחסרו אנשים
אפשר לפרסם ככה את המסיבה
להביא חברים ושהם יביאו חברים וכך הלאה
אני חושב שזה יכול לצאת ממש פגז
ואם ערפאת ימות עד סוף החופש..אני מארגן את טיאסטו :tongue3

סתם
בואו נהיה רציניים ונראגן משהו
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DjChook


אהה כן ?
סבבה

ברוגז



לא יא דבה :D

כי זה ממש קרוב
DjChook
למה דבה ?
תגיד שמנמן
שמקלה
פייגלה

לא דבה

(עוד פעם בשביל להצחיק את אורן)

ומה ? אתה לא קרוב לרמת גן ? הא יא זונה

חכה יגמר המלווה
MoSH_MaN
זה כבר יותר רחוק

אבל אפשרי

:D

אין לי בעיה גם אם זה
divx-master
quote:
Originally posted by Dj Black-Dragon
יודעים מה...
צריך לעשות מסיבה בחוף כי זה באמת ה-דבר
עכשיו אפשר לעשות את זה ככה שזו מסיבת פורום..ותחרות דיג'ייאים וכל זה

חוץ מזה שאפשר להביא אנשים מבחוץ
ככה שלא יחסרו אנשים
אפשר לפרסם ככה את המסיבה
להביא חברים ושהם יביאו חברים וכך הלאה
אני חושב שזה יכול לצאת ממש פגז
ואם ערפאת ימות עד סוף החופש..אני מארגן את טיאסטו :tongue3

סתם
בואו נהיה רציניים ונראגן משהו



ראסמי אתה צודק !!!! אפשר גם לפרסם את המסיבה בפורום של לילה יבואו משם אנשים .. לא ערסים !!!

יכול להיות בןן זונה !!!!

NaOren
quote:
Originally posted by DjChook
למה דבה ?
תגיד שמנמן
שמקלה
פייגלה

לא דבה

(עוד פעם בשביל להצחיק את אורן)

ומה ? אתה לא קרוב לרמת גן ? הא יא זונה

חכה יגמר המלווה


אווי איזה שמקלה טיפש...
ומוש אתה גר בכפר שמריהו לא?

אם כן זה לא יותר מרבע שעה נסיעה...
Dj Black-Dragon
quote:
Originally posted by divx-master



ראסמי אתה צודק !!!! אפשר גם לפרסם את המסיבה בפורום של לילה יבואו משם אנשים .. לא ערסים !!!

יכול להיות בןן זונה !!!!


בונא איזה רעיון עלה לי לראש אני מתלהב :)

אם אתה מכיר משם אנשים סבבה
אפשר לארגן תחרות דיג'ייאים של הפורום
הפורום שלנו כנגדם :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement