| Dj Black-Dragon |
יודעים מה...
צריך לעשות מסיבה בחוף כי זה באמת ה-דבר
עכשיו אפשר לעשות את זה ככה שזו מסיבת פורום..ותחרות דיג'ייאים וכל זה
חוץ מזה שאפשר להביא אנשים מבחוץ
ככה שלא יחסרו אנשים
אפשר לפרסם ככה את המסיבה
להביא חברים ושהם יביאו חברים וכך הלאה
אני חושב שזה יכול לצאת ממש פגז
ואם ערפאת ימות עד סוף החופש..אני מארגן את טיאסטו :tongue3
סתם
בואו נהיה רציניים ונראגן משהו |
|
|