return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 
Israel TA Forum Party...תכנסו (pg. 10)
View this Thread in Original format
GLoBaL-MUZiK
אם אתה חזק בעניין של לעשות מסיבה, אז אני יכול לגייס את הבריכה של איפה שאני גר, זה יעלה לי חינם........עכשיו אני רק צריך
DJ
ציוד
ומלא מלא מלא אנשים
כי זה מלא מקום

או שאתם רוצים לעשות בקטן, רק הפורום שזה בערך 20 איש
......
אז נעשה על האש וסתם יהיה מוזיקה ברקע

תענו לי פה ותודיעו לי מראש, כי אני צריך לדבר אם אנשים
DJ-Energy
לפי דעתי זה צריך להיות קטן ככה
אפשר לעשות על האש
ומישהו יתקלט ברקע ככה....
יכול להיות קטלני
;)
divx-master
שמעו אנשים !!!! לפי געתי נקח את הבריכה יכול להיות בבןן זונה !!!

בטוח יש שם חשמל ככה שלא צריך גנרטור

ובקשר לאנשים !!! כל אחד יביא את החברים הקרובים שלו

אני יוכל לפרסם בלילה שיש שםפ אחלה אנשים ( לא ערסים) ונוכל לעשות מסיבה

בבתת זונה


מה זה שווה מסיבה עם 20 אנשים ועוד כולם בנים ?!

נביא אנשים .. כל אחד יזימין כמה בנים כמה בנות ( לא ערסים !!!) ונעשה מסיבה בבת זונה !!!! שאף אחד לא ישכח
nesher
גם אני חשבתי על משהו כזה
משהו בסגנון
כי זה באסה רק 20 ילד
וגם אני יכול לבוא רק אם חברים
אין לי רשיון ואוטו
=[
DjChook
איך שאני רואה את זה אין פה ערסים
חוץ מכמה ששמותיהם לא ינקבו

( u know who u r )

ובאמת הרעיון של הבריכה עד עכשיו הכי טוב

אבל עם עושים את זה מסיבה עם החברים אז זה לא יהיה משהו

כי הרי לא ניפגש ונעשה מפגש של הפורום ונדבר כי כל אחד יהיה עם חברים שלו
divx-master
quote:
Originally posted by DjChook
איך שאני רואה את זה אין פה ערסים
חוץ מכמה ששמותיהם לא ינקבו

( u know who u r )

ובאמת הרעיון של הבריכה עד עכשיו הכי טוב

אבל עם עושים את זה מסיבה עם החברים אז זה לא יהיה משהו

כי הרי לא ניפגש ונעשה מפגש של הפורום ונדבר כי כל אחד יהיה עם חברים שלו



שמע יש משהנו במה שאתה אורמ אבל אני יודע שעם נעשה 20 ילדים סתם יהיה משעמם ...

שמע גם אם יבואו אנשים וזה ונרקוד כולם אז יהיה ממש סבבה

ואם נאכל או סתם נשב בצד ךלנוח אז נוכל להכיר אחד את השני ...

רווווו שאולי חברי הפורום יבואו איזה שעה לפני .. ככה גם נסדר את המקום ואז נכיר ויותר מאוחר יבואו כל השאר
GLoBaL-MUZiK
בבריכה יש הכל, איפלו קיוסק נחמד
ישלי רעיון

כל אחד יביא את החברים שלו
אבל הפורום יבוא שעה שעתיים לפני שהמסיבה מתחילה, אז נוכל להכיר אחד ת'שני

ובקשר לכמות אנשים, אפשר לקחת איזה איזור קטן ולעשות שם את המסיבה, ישלנו מלא פלסטיקים מהמפעל, איתם נעשה רחבה כזאת

ואם אתם ממש רוצים ללכת רחוק אפשר לעשות מסיבה בכסף, 20 שקל כניסה.... כל אחד מקבל אחוזים
oDrori
נקווה קודם שנכסה את את ההוצאות... סלחו לי שאנלא עוקב אבל התכנון לעשות את המסיבה בבריכה של העוגן?
arik
quote:
Originally posted by DJ-Energy
לפי דעתי זה צריך להיות קטן ככה
אפשר לעשות על האש
ומישהו יתקלט ברקע ככה....
יכול להיות קטלני
;)

ראסמי
זה לא הקטע של להרים עכשיו את
INNERCITY
הקטע הוא שכל חברע הפורמ יפגשו ונעשה על האש בסבבה
וכל פעם מישהו יתקלט
ונריץ צחוקים
לא שאכפת לי שיבואו חברים
פשוט הקטע שאין לי חברים
חח סתם
הקטע האמיתי שמי צריך את כל הבלאגן הזה עכשיו
זה צריך להיות לדעתי אינטימי
divx-master
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
בבריכה יש הכל, איפלו קיוסק נחמד
ישלי רעיון

כל אחד יביא את החברים שלו
אבל הפורום יבוא שעה שעתיים לפני שהמסיבה מתחילה, אז נוכל להכיר אחד ת'שני

ובקשר לכמות אנשים, אפשר לקחת איזה איזור קטן ולעשות שם את המסיבה, ישלנו מלא פלסטיקים מהמפעל, איתם נעשה רחבה כזאת

ואם אתם ממש רוצים ללכת רחוק אפשר לעשות מסיבה בכסף, 20 שקל כניסה.... כל אחד מקבל אחוזים


שמע אחי איפה הבריכה הזאת בכלל ???

GLoBaL-MUZiK
אני גר בקיבוץ קטן שנקרא העוגן
זה 10 קילומטר מנתניה.......הוא ממש קומפקטי

וקל לגלות איפה כל דבר
......
מה שטוב שאני גר על הבריכה...ממש 2 מטר
NaOren
נשמע לי אחלה הרעיון של הבריכה...
ולפי דעתי עם כל אחד יבוא עם החברים שלו אז לא יצא לנו להכיר בכלל אחד את השני...
ולבוא כמה שעות לפני זה נשמע לי די דבילי כי הרעיון בלבוא עם חברים זה גם שיהיה לכל אחד איך להגיע...
לא שלי יש בעיה כן....
יש פה 4 מר"ג.... ( אבל עדיין צריך להתחשב בכולם...) ויאלה צריך להתחיל לארגן...
עוד מעט נגמר החופש...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 
Privacy Statement