|
Israel TA Forum Party...תכנסו (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| GLoBaL-MUZiK |
אם אתה חזק בעניין של לעשות מסיבה, אז אני יכול לגייס את הבריכה של איפה שאני גר, זה יעלה לי חינם........עכשיו אני רק צריך
DJ
ציוד
ומלא מלא מלא אנשים
כי זה מלא מקום
או שאתם רוצים לעשות בקטן, רק הפורום שזה בערך 20 איש
......
אז נעשה על האש וסתם יהיה מוזיקה ברקע
תענו לי פה ותודיעו לי מראש, כי אני צריך לדבר אם אנשים |
|
|
| DJ-Energy |
לפי דעתי זה צריך להיות קטן ככה
אפשר לעשות על האש
ומישהו יתקלט ברקע ככה....
יכול להיות קטלני
;) |
|
|
| divx-master |
שמעו אנשים !!!! לפי געתי נקח את הבריכה יכול להיות בבןן זונה !!!
בטוח יש שם חשמל ככה שלא צריך גנרטור
ובקשר לאנשים !!! כל אחד יביא את החברים הקרובים שלו
אני יוכל לפרסם בלילה שיש שםפ אחלה אנשים ( לא ערסים) ונוכל לעשות מסיבה
בבתת זונה
מה זה שווה מסיבה עם 20 אנשים ועוד כולם בנים ?!
נביא אנשים .. כל אחד יזימין כמה בנים כמה בנות ( לא ערסים !!!) ונעשה מסיבה בבת זונה !!!! שאף אחד לא ישכח |
|
|
| nesher |
גם אני חשבתי על משהו כזה
משהו בסגנון
כי זה באסה רק 20 ילד
וגם אני יכול לבוא רק אם חברים
אין לי רשיון ואוטו
=[ |
|
|
| DjChook |
איך שאני רואה את זה אין פה ערסים
חוץ מכמה ששמותיהם לא ינקבו
( u know who u r )
ובאמת הרעיון של הבריכה עד עכשיו הכי טוב
אבל עם עושים את זה מסיבה עם החברים אז זה לא יהיה משהו
כי הרי לא ניפגש ונעשה מפגש של הפורום ונדבר כי כל אחד יהיה עם חברים שלו |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by DjChook
איך שאני רואה את זה אין פה ערסים
חוץ מכמה ששמותיהם לא ינקבו
( u know who u r )
ובאמת הרעיון של הבריכה עד עכשיו הכי טוב
אבל עם עושים את זה מסיבה עם החברים אז זה לא יהיה משהו
כי הרי לא ניפגש ונעשה מפגש של הפורום ונדבר כי כל אחד יהיה עם חברים שלו |
שמע יש משהנו במה שאתה אורמ אבל אני יודע שעם נעשה 20 ילדים סתם יהיה משעמם ...
שמע גם אם יבואו אנשים וזה ונרקוד כולם אז יהיה ממש סבבה
ואם נאכל או סתם נשב בצד ךלנוח אז נוכל להכיר אחד את השני ...
רווווו שאולי חברי הפורום יבואו איזה שעה לפני .. ככה גם נסדר את המקום ואז נכיר ויותר מאוחר יבואו כל השאר |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
בבריכה יש הכל, איפלו קיוסק נחמד
ישלי רעיון
כל אחד יביא את החברים שלו
אבל הפורום יבוא שעה שעתיים לפני שהמסיבה מתחילה, אז נוכל להכיר אחד ת'שני
ובקשר לכמות אנשים, אפשר לקחת איזה איזור קטן ולעשות שם את המסיבה, ישלנו מלא פלסטיקים מהמפעל, איתם נעשה רחבה כזאת
ואם אתם ממש רוצים ללכת רחוק אפשר לעשות מסיבה בכסף, 20 שקל כניסה.... כל אחד מקבל אחוזים |
|
|
| oDrori |
| נקווה קודם שנכסה את את ההוצאות... סלחו לי שאנלא עוקב אבל התכנון לעשות את המסיבה בבריכה של העוגן? |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
לפי דעתי זה צריך להיות קטן ככה
אפשר לעשות על האש
ומישהו יתקלט ברקע ככה....
יכול להיות קטלני
;) |
ראסמי
זה לא הקטע של להרים עכשיו את
INNERCITY
הקטע הוא שכל חברע הפורמ יפגשו ונעשה על האש בסבבה
וכל פעם מישהו יתקלט
ונריץ צחוקים
לא שאכפת לי שיבואו חברים
פשוט הקטע שאין לי חברים
חח סתם
הקטע האמיתי שמי צריך את כל הבלאגן הזה עכשיו
זה צריך להיות לדעתי אינטימי |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
בבריכה יש הכל, איפלו קיוסק נחמד
ישלי רעיון
כל אחד יביא את החברים שלו
אבל הפורום יבוא שעה שעתיים לפני שהמסיבה מתחילה, אז נוכל להכיר אחד ת'שני
ובקשר לכמות אנשים, אפשר לקחת איזה איזור קטן ולעשות שם את המסיבה, ישלנו מלא פלסטיקים מהמפעל, איתם נעשה רחבה כזאת
ואם אתם ממש רוצים ללכת רחוק אפשר לעשות מסיבה בכסף, 20 שקל כניסה.... כל אחד מקבל אחוזים |
שמע אחי איפה הבריכה הזאת בכלל ??? |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
אני גר בקיבוץ קטן שנקרא העוגן
זה 10 קילומטר מנתניה.......הוא ממש קומפקטי
וקל לגלות איפה כל דבר
......
מה שטוב שאני גר על הבריכה...ממש 2 מטר |
|
|
| NaOren |
נשמע לי אחלה הרעיון של הבריכה...
ולפי דעתי עם כל אחד יבוא עם החברים שלו אז לא יצא לנו להכיר בכלל אחד את השני...
ולבוא כמה שעות לפני זה נשמע לי די דבילי כי הרעיון בלבוא עם חברים זה גם שיהיה לכל אחד איך להגיע...
לא שלי יש בעיה כן....
יש פה 4 מר"ג.... ( אבל עדיין צריך להתחשב בכולם...) ויאלה צריך להתחיל לארגן...
עוד מעט נגמר החופש... |
|
|
|
|