|
Israel TA Forum Party...תכנסו (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| nargila-man |
| quote: | Originally posted by divx-master
שמע לעשות מסיבה על החוף זה דבר עננקק יכוללהיות פצצהה
ועל סתם חוף אתה לא יכול לעשות מסיבה !!!
זה סרט צריך 20000 אישורים |
למה אתה חושב שעושים מסיבה עפ אישורים?
אחי עושים מסיבה כמו שהייתה אתמול בתל ברוך בלי אישורים בלי כלום |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by nargila-man
למה אתה חושב שעושים מסיבה עפ אישורים?
אחי עושים מסיבה כמו שהייתה אתמול בתל ברוך בלי אישורים בלי כלום |
:crazy: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by divx-master
שמע לעשות מסיבה על החוף זה דבר עננקק יכוללהיות פצצהה
ועל סתם חוף אתה לא יכול לעשות מסיבה !!!
זה סרט צריך 20000 אישורים |
זה בולשיט
חבר שלי הרים מסיבה על חוף סידניאלי
בא אלינו איזה אחד ממשמר החופים יענו ואמר שצריכים לעוף... אבל אמרנו לו שאנחנו לא עפים... הוא פשוט נשאר ושמר שלא יבוא אלינו אף אחד בסוף
ואני בעד... לי אין בעיה לבוא בכיף |
|
|
| Vortex_SA |
| אני בעד, תרשמו אותי לתחרות... :) |
|
|
| itamarsan |
| תשמע לדעתי זה רעיוווןן בן זונההה רק באמת צריך למצוא אני ימצאאא משהו אני יגיד לכםםם:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| NyKoN |
נשמע בן זונה
אבל מה עם רמקולים וציוד?
כ"כ הרבה אנשים אז צריך שישמעו את המוזיקה
אפשר לפי דעתי לעשות בחוף של הרצליה בכיף למרות שהיינו שם ושמו לנו מוזיקה פעם ובאו אלינו ואמרו להוריד את המוזיקה אבל החזרנו אותה אחרי כמה זמן
ובא גם ג'יפ של משמר החופים ואמר לנו לעוף משם וגם עוד איזה אחד שיש לו שם מסעדה או משהו אבל נשארנו
קיצר
אם יש כ"כ הרבה אנשים אני חושב שצריך גם מאבטח אחד לפחות לא? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NyKoN
קיצר
אם יש כ"כ הרבה אנשים אני חושב שצריך גם מאבטח אחד לפחות לא? |
כל אחד ישים 10 שקל או משהו כזה אולי טיפה יותר ואני יהיה מאבטח ;)
בראסמי חברים שלי עושים לי אולי תהיה באמת מאבטח והכל...
לפני שלושה ימים היינו בג'ט לאג והייתה חשפנית שם ו6 שומרים חמורים כאלה הגנו על הבמה שילדים לא יגעו בחשפנית... קיצר חבר שלי עצבן אותי עושה לי כזה אתה לא יכול לגעת בה וכל זה... אז דחפתי אנשים עד שהגעתי אליה ושיצאנו חבר שלי עושה לי כזה בואנה שנדחפת והיית שורה ראשונה זה אשכרה נראה כאילו הייתה אחד מהשומרים שדוחפים את הילדים אחורה...
אהה וכמה שומרים זיינו אחד במכות משהו עצבני... אבל זה כבר סיפור אחר |
|
|
| Dj Black-Dragon |
אם אני יארגן רמקולים של 400 וואט ומגבר חזק זה יספיק?
:) |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by Dj Black-Dragon
אם אני יארגן רמקולים של 400 וואט ומגבר חזק זה יספיק?
:) |
אחי אני חושב שציוד זה לא ממש בעיה פה .. להרבה אנשים פה יש ציוד
הבעיה זה המקום השאלה אם החוף של
ANTHEMFREAK
פנוי ואפשר להתנחל עליו ...
צריך לדבר איתו ..
איפה הוא לעזאזל ???
:nervous: :nervous: |
|
|
| Dj Black-Dragon |
מה שאני מפחד זה שאם נעשה בחוף רגיל ויבואו ממשמר החופים אז צריך לפרק הכל והמסיבה תלך לעזאזל..
אולי שמישהו ידבר עם אחד הבעליים של הניין ביץ/, או של דבוש בהרצליה?
ככה יכול להיות לנו תמיכה למסיבה |
|
|
| nesher |
אני בעד
מסיבות על החוף זה אחלה דבר
למה הכי כיף לרוקד יחפים על החול
זה משהו בסט
הייתי באיזה מסיבה בחוף חדרה
אחלה חוף דרך אגב
למרות שהעיר מסריחה
המוזיקה הכי חמה בעולם
PvD
Digweed
רק את זה הם ניגנו
היה אדיר
למרות שחיכיתי כל הזמן שיהיה קצת טראנס
למרות זאת שאתה מתרגל לרקוד פרוגרסיב
זה שולט
:D :D :D |
|
|
| Dj Black-Dragon |
המוזיקה הזאת באמת שולטת
חבל שלא אוהבים אותה כל כך פה בפורום
אבל אין על המוזיקה הזו |
|
|
|
|