return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 
Israel TA Forum Party...תכנסו (pg. 4)
View this Thread in Original format
nargila-man
quote:
Originally posted by divx-master



שמע לעשות מסיבה על החוף זה דבר עננקק יכוללהיות פצצהה
ועל סתם חוף אתה לא יכול לעשות מסיבה !!!

זה סרט צריך 20000 אישורים


למה אתה חושב שעושים מסיבה עפ אישורים?

אחי עושים מסיבה כמו שהייתה אתמול בתל ברוך בלי אישורים בלי כלום
DjChook
quote:
Originally posted by nargila-man


למה אתה חושב שעושים מסיבה עפ אישורים?

אחי עושים מסיבה כמו שהייתה אתמול בתל ברוך בלי אישורים בלי כלום


:crazy:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by divx-master



שמע לעשות מסיבה על החוף זה דבר עננקק יכוללהיות פצצהה
ועל סתם חוף אתה לא יכול לעשות מסיבה !!!

זה סרט צריך 20000 אישורים


זה בולשיט
חבר שלי הרים מסיבה על חוף סידניאלי
בא אלינו איזה אחד ממשמר החופים יענו ואמר שצריכים לעוף... אבל אמרנו לו שאנחנו לא עפים... הוא פשוט נשאר ושמר שלא יבוא אלינו אף אחד בסוף

ואני בעד... לי אין בעיה לבוא בכיף
Vortex_SA
אני בעד, תרשמו אותי לתחרות... :)
itamarsan
תשמע לדעתי זה רעיוווןן בן זונההה רק באמת צריך למצוא אני ימצאאא משהו אני יגיד לכםםם:eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
NyKoN
נשמע בן זונה

אבל מה עם רמקולים וציוד?
כ"כ הרבה אנשים אז צריך שישמעו את המוזיקה

אפשר לפי דעתי לעשות בחוף של הרצליה בכיף למרות שהיינו שם ושמו לנו מוזיקה פעם ובאו אלינו ואמרו להוריד את המוזיקה אבל החזרנו אותה אחרי כמה זמן
ובא גם ג'יפ של משמר החופים ואמר לנו לעוף משם וגם עוד איזה אחד שיש לו שם מסעדה או משהו אבל נשארנו

קיצר
אם יש כ"כ הרבה אנשים אני חושב שצריך גם מאבטח אחד לפחות לא?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NyKoN
קיצר
אם יש כ"כ הרבה אנשים אני חושב שצריך גם מאבטח אחד לפחות לא?


כל אחד ישים 10 שקל או משהו כזה אולי טיפה יותר ואני יהיה מאבטח ;)

בראסמי חברים שלי עושים לי אולי תהיה באמת מאבטח והכל...
לפני שלושה ימים היינו בג'ט לאג והייתה חשפנית שם ו6 שומרים חמורים כאלה הגנו על הבמה שילדים לא יגעו בחשפנית... קיצר חבר שלי עצבן אותי עושה לי כזה אתה לא יכול לגעת בה וכל זה... אז דחפתי אנשים עד שהגעתי אליה ושיצאנו חבר שלי עושה לי כזה בואנה שנדחפת והיית שורה ראשונה זה אשכרה נראה כאילו הייתה אחד מהשומרים שדוחפים את הילדים אחורה...
אהה וכמה שומרים זיינו אחד במכות משהו עצבני... אבל זה כבר סיפור אחר
Dj Black-Dragon
אם אני יארגן רמקולים של 400 וואט ומגבר חזק זה יספיק?
:)
divx-master
quote:
Originally posted by Dj Black-Dragon
אם אני יארגן רמקולים של 400 וואט ומגבר חזק זה יספיק?
:)


אחי אני חושב שציוד זה לא ממש בעיה פה .. להרבה אנשים פה יש ציוד

הבעיה זה המקום השאלה אם החוף של

ANTHEMFREAK

פנוי ואפשר להתנחל עליו ...

צריך לדבר איתו ..

איפה הוא לעזאזל ???
:nervous: :nervous:
Dj Black-Dragon
מה שאני מפחד זה שאם נעשה בחוף רגיל ויבואו ממשמר החופים אז צריך לפרק הכל והמסיבה תלך לעזאזל..
אולי שמישהו ידבר עם אחד הבעליים של הניין ביץ/, או של דבוש בהרצליה?

ככה יכול להיות לנו תמיכה למסיבה

nesher
אני בעד
מסיבות על החוף זה אחלה דבר
למה הכי כיף לרוקד יחפים על החול
זה משהו בסט
הייתי באיזה מסיבה בחוף חדרה
אחלה חוף דרך אגב
למרות שהעיר מסריחה
המוזיקה הכי חמה בעולם
PvD
Digweed
רק את זה הם ניגנו
היה אדיר
למרות שחיכיתי כל הזמן שיהיה קצת טראנס
למרות זאת שאתה מתרגל לרקוד פרוגרסיב
זה שולט
:D :D :D
Dj Black-Dragon
המוזיקה הזאת באמת שולטת
חבל שלא אוהבים אותה כל כך פה בפורום
אבל אין על המוזיקה הזו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement