|
Israel TA Forum Party...תכנסו (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NyKoN
אני חושב שכדאי דבוש או סידניאלי |
עד כמה שאני אוהב את דבוש ואני שם כל שבוע אני חושב שכדאי סידניאלי למה בדבוש מלא עוברים ורוצים לראות מה יש שם... חוץ מזה בעלי המסעדה שם לא יסכימו |
|
|
| DJ RF |
רועי צודק
עדיף שלא דבוש ! |
|
|
| MoSH_MaN |
| עדיף כבר את החוף של ארסוף או רשפון!!! |
|
|
| DJ RF |
עזוב אותך מוש
סידניאלי חוף בן זונה ! |
|
|
| arik |
יש לי יש לי יש לי
חוף הנכייייםםםם
הייתי שם פעם מקום אדיר
אבל אין לי מושג איפה זה כ ישנתי באוטו שחברים שלי נהגו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by arik
יש לי יש לי יש לי
חוף הנכייייםםםם
הייתי שם פעם מקום אדיר
אבל אין לי מושג איפה זה כ ישנתי באוטו שחברים שלי נהגו |
זה החוף הראשון של הרצליה ליד המרינה
אבל לפי דעתי יש שם אנשים בדרך כלל |
|
|
| nesher |
תאמת יש לי את החוף המושלם למסיבה
בקושי הולכים לשם אנשים
וזה חוף מזה יפה
זה סגור על ידי הרים , צוקים כאלה משני הצדדים
ממש אדיר
חוף מושלם למסיבה פרטית כזאתי
אבל מי רוצה לבוא לחדרה בכלל
=[ |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by nesher
אבל מי רוצה לבוא לחדרה בכלל
=[ |
GOOD POINT !!!!:clown: |
|
|
| Dj Black-Dragon |
שמעת שזה באמת חוף מדהים
הלוואי והוא היה יותר קרוב :)
יאללה אנשים אז או סידניאלי או חוף הנכים
אז צימצמנו
צריך גנרטור
למי יש? |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Dj Black-Dragon
שמעת שזה באמת חוף מדהים
הלוואי והוא היה יותר קרוב :)
יאללה אנשים אז או סידניאלי או חוף הנכים
אז צימצמנו
צריך גנרטור
למי יש? |
אין לי גנרטור...
אבל חוף הנכים זה באמת חוף אחלה...
אני מעדיף אותו |
|
|
| Dj Black-Dragon |
| גם אני בעד חוף הנכים!! |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DJ RF
עזוב אותך מוש
סידניאלי חוף בן זונה ! |
לא פשוט בארסוף או רשפון זה יהיה הרבה יותר מגניב ושקט |
|
|
|
|