|
Israel TA Forum Party...תכנסו (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אם אודי וגיל משתתפים אני שם כסף שאנחנו לוקחים
בלי להעליב את השאר, כן ? |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by Dj Black-Dragon
בונא איזה רעיון עלה לי לראש אני מתלהב :)
אם אתה מכיר משם אנשים סבבה
אפשר לארגן תחרות דיג'ייאים של הפורום
הפורום שלנו כנגדם :) |
שמע אני יכול לפרסם שם תמסיבה יש לי שם חברים ואני חושב שהם יבואו
אבל אני לא חושב שהרעיון של התחרות זה ממש רעיון טוב ...
בוא נארגן מסיבה אנשים יבואו ויהיה פצצה אבל השאלה זה באיזה חוף אתתה רוצה לעשותא ת זה ... |
|
|
| Dj Black-Dragon |
תראה...פעם הייתי נכנס לשם וכולם מדברים אבל לא נראה לי יש שם תקליטנים בכלל..
אולי באמת אפשר בלי תחרות
אבל בהחלט תביא אותם
ובאיזה חוף?
מי אמר פה שמכיר חוף פרטי או משהו כזה?! |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by Dj Black-Dragon
תראה...פעם הייתי נכנס לשם וכולם מדברים אבל לא נראה לי יש שם תקליטנים בכלל..
אולי באמת אפשר בלי תחרות
אבל בהחלט תביא אותם
ובאיזה חוף?
מי אמר פה שמכיר חוף פרטי או משהו כזה?! |
כן באמת מישהו אמר יש לו חוף עם מנגלים וכאלה ..
וחשבתי אולי אפשר לקנות שתייה בשר ולעשות גם על האש ...
ובכניסה ניקח איזה 10 שקל מכל אחד שיכסה את ההוצאות
ויכול לצאת מסיבה בתת זונה !!!
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
יכול להיות שאני יוכל לארגן מקום
על חוף פרטי!!!
יש שם מנגל כבר והכל,
אני לא יודע בקשר לגנרטור או שאולי יש שם שקע חשמל
למה משהו גר שם
זה איזה חבר של אבא של חבר שלי
בקיצר הוא גר שם בתוך אוטובוס
ובסוף השנה רצינו השיכבה שלי לעשות שם מסיבת סיום ככה
בסוף לא יצא אבל זה יכול להיות מקום טוב
נראה לי שזה ליד הבורסה ככה!!!
אם אתם רוצים תגידו לי ואני יברר
:) |
אחי תפרט על החוף ...
של מי זה ??
גדול ???
איפה הוא ???
תפרט אחי ותנבסה לסדר אותו |
|
|
| NaOren |
אני גם בעד
נשמע לי אחלההההההההה רעיון... |
|
|
| divx-master |
נוו אז יללא אם כולם בעד אז צריך להתחיל לקחת את הדברים ברצינות
צרייך לדבר עם
ANTEMFREAK
בקשר לחוף
וצריך להשיג גנרטור ...
אם לאף אחד פה אין אני יכול לשאול בפורום של לילה אולי למישהו שם יש ...
:conf: :gsmile: |
|
|
| Q-PiXeL |
אני גם בעד...
קיצר צריך להתחיל מכך שמוצאים גנרטור...
אני יודע שלשכור יעלה משהו כמו 400 שקל
אבל אולי אפשר לשכור סתם מאיזה מישהו שיש לו גנרטור וזה יהיה יותר זול למה זה מחיר של איזה חברה שמייצרת גנרטורים ומשכירה אותם... |
|
|
| Dj Black-Dragon |
באמת הגנרטור הוא הבעיה..
נראה לי לחבר שלי יש אבל הוא בטיול הוא חוזר מחר בערב..
אני מקווה שיש לו ומקווה עוד יותר שאני יוכל לקחת ממנו
תנסו להשיג גם אתם..שיהיה בטוח
בקשר לחוף...לא נראה לי חייבים גם חוף פרטי.. |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by Dj Black-Dragon
באמת הגנרטור הוא הבעיה..
נראה לי לחבר שלי יש אבל הוא בטיול הוא חוזר מחר בערב..
אני מקווה שיש לו ומקווה עוד יותר שאני יוכל לקחת ממנו
תנסו להשיג גם אתם..שיהיה בטוח
בקשר לחוף...לא נראה לי חייבים גם חוף פרטי.. |
שמע לעשות מסיבה על החוף זה דבר עננקק יכוללהיות פצצהה
ועל סתם חוף אתה לא יכול לעשות מסיבה !!!
זה סרט צריך 20000 אישורים |
|
|
| Dj Black-Dragon |
וואלה...
טוב אז
ANTHEMFREAK!!!
תארגן חוף!
:) |
|
|
|
|