return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Israel TA Forum Party...תכנסו (pg. 3)
View this Thread in Original format
DjChook
אם אודי וגיל משתתפים אני שם כסף שאנחנו לוקחים

בלי להעליב את השאר, כן ?
divx-master
quote:
Originally posted by Dj Black-Dragon


בונא איזה רעיון עלה לי לראש אני מתלהב :)

אם אתה מכיר משם אנשים סבבה
אפשר לארגן תחרות דיג'ייאים של הפורום
הפורום שלנו כנגדם :)


שמע אני יכול לפרסם שם תמסיבה יש לי שם חברים ואני חושב שהם יבואו

אבל אני לא חושב שהרעיון של התחרות זה ממש רעיון טוב ...

בוא נארגן מסיבה אנשים יבואו ויהיה פצצה אבל השאלה זה באיזה חוף אתתה רוצה לעשותא ת זה ...
Dj Black-Dragon
תראה...פעם הייתי נכנס לשם וכולם מדברים אבל לא נראה לי יש שם תקליטנים בכלל..
אולי באמת אפשר בלי תחרות
אבל בהחלט תביא אותם
ובאיזה חוף?
מי אמר פה שמכיר חוף פרטי או משהו כזה?!
divx-master
quote:
Originally posted by Dj Black-Dragon
תראה...פעם הייתי נכנס לשם וכולם מדברים אבל לא נראה לי יש שם תקליטנים בכלל..
אולי באמת אפשר בלי תחרות
אבל בהחלט תביא אותם
ובאיזה חוף?
מי אמר פה שמכיר חוף פרטי או משהו כזה?!


כן באמת מישהו אמר יש לו חוף עם מנגלים וכאלה ..

וחשבתי אולי אפשר לקנות שתייה בשר ולעשות גם על האש ...

ובכניסה ניקח איזה 10 שקל מכל אחד שיכסה את ההוצאות
ויכול לצאת מסיבה בתת זונה !!!

:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
arik
אני בעד
divx-master
quote:
Originally posted by AnthemFreak
יכול להיות שאני יוכל לארגן מקום
על חוף פרטי!!!
יש שם מנגל כבר והכל,
אני לא יודע בקשר לגנרטור או שאולי יש שם שקע חשמל
למה משהו גר שם
זה איזה חבר של אבא של חבר שלי
בקיצר הוא גר שם בתוך אוטובוס
ובסוף השנה רצינו השיכבה שלי לעשות שם מסיבת סיום ככה
בסוף לא יצא אבל זה יכול להיות מקום טוב
נראה לי שזה ליד הבורסה ככה!!!
אם אתם רוצים תגידו לי ואני יברר
:)



אחי תפרט על החוף ...

של מי זה ??
גדול ???

איפה הוא ???

תפרט אחי ותנבסה לסדר אותו
NaOren
אני גם בעד
נשמע לי אחלההההההההה רעיון...
divx-master
נוו אז יללא אם כולם בעד אז צריך להתחיל לקחת את הדברים ברצינות

צרייך לדבר עם
ANTEMFREAK

בקשר לחוף

וצריך להשיג גנרטור ...

אם לאף אחד פה אין אני יכול לשאול בפורום של לילה אולי למישהו שם יש ...

:conf: :gsmile:
Q-PiXeL
אני גם בעד...

קיצר צריך להתחיל מכך שמוצאים גנרטור...
אני יודע שלשכור יעלה משהו כמו 400 שקל
אבל אולי אפשר לשכור סתם מאיזה מישהו שיש לו גנרטור וזה יהיה יותר זול למה זה מחיר של איזה חברה שמייצרת גנרטורים ומשכירה אותם...
Dj Black-Dragon
באמת הגנרטור הוא הבעיה..
נראה לי לחבר שלי יש אבל הוא בטיול הוא חוזר מחר בערב..
אני מקווה שיש לו ומקווה עוד יותר שאני יוכל לקחת ממנו
תנסו להשיג גם אתם..שיהיה בטוח

בקשר לחוף...לא נראה לי חייבים גם חוף פרטי..

divx-master
quote:
Originally posted by Dj Black-Dragon
באמת הגנרטור הוא הבעיה..
נראה לי לחבר שלי יש אבל הוא בטיול הוא חוזר מחר בערב..
אני מקווה שיש לו ומקווה עוד יותר שאני יוכל לקחת ממנו
תנסו להשיג גם אתם..שיהיה בטוח

בקשר לחוף...לא נראה לי חייבים גם חוף פרטי..



שמע לעשות מסיבה על החוף זה דבר עננקק יכוללהיות פצצהה
ועל סתם חוף אתה לא יכול לעשות מסיבה !!!

זה סרט צריך 20000 אישורים
Dj Black-Dragon
וואלה...
טוב אז
ANTHEMFREAK!!!
תארגן חוף!
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement