|
Israel TA Forum Party...תכנסו (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| divx-master |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
אני גר בקיבוץ קטן שנקרא העוגן
זה 10 קילומטר מנתניה.......הוא ממש קומפקטי
וקל לגלות איפה כל דבר
......
מה שטוב שאני גר על הבריכה...ממש 2 מטר |
קיבוץ ?????? וואו ...
קצת בעיה בשבילי ..
אורן אחי איך חשבת להגיע ???
יא זה סרטט להגיע לנתניה
:( :( :( :( :( :( :( :( |
|
|
| eXeTik |
אז ככה- קודם כל בקשר ללהביא חברים
זה יהיה ממש דבילי למה כל הרעיון זה שנעשה את זה לחברי הפורום בלבד ולפגוש אחד את השני
בקשר למיקום- יש לי מקום ע-צ-ב-נ-י, עשינו שם מדורה בל"ג בעומר
הבאנו גנרטור, רמקולים שכל אחד שוקל איזה 70 קילו ככה
אקיצר- זה מישור באמצע רכס הרים, תחשבו שיש לכם כמה עשרות מטרים מישור ומסביב הכל הרים... מבודד לגמרי, והקטע שיש שם גם חול של ים כזה... אז בכלל כיף לשבת שם.
זה בהרצליה... נוסעים על הכביש המרכזי של איזור התעשיה לכיוון חוף הנכים, אבל לא נכנסים לדרך העפר מימין- ממשיכים ישר
הכביש מתעקל שמאלה- עד שמגיעים למגרש חניה ענקי כזה
ומשמאל יש רכס הרים- אז שם. |
|
|
| Dj Black-Dragon |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אז ככה- קודם כל בקשר ללהביא חברים
זה יהיה ממש דבילי למה כל הרעיון זה שנעשה את זה לחברי הפורום בלבד ולפגוש אחד את השני
בקשר למיקום- יש לי מקום ע-צ-ב-נ-י, עשינו שם מדורה בל"ג בעומר
הבאנו גנרטור, רמקולים שכל אחד שוקל איזה 70 קילו ככה
אקיצר- זה מישור באמצע רכס הרים, תחשבו שיש לכם כמה עשרות מטרים מישור ומסביב הכל הרים... מבודד לגמרי, והקטע שיש שם גם חול של ים כזה... אז בכלל כיף לשבת שם.
זה בהרצליה... נוסעים על הכביש המרכזי של איזור התעשיה לכיוון חוף הנכים, אבל לא נכנסים לדרך העפר מימין- ממשיכים ישר
הכביש מתעקל שמאלה- עד שמגיעים למגרש חניה ענקי כזה
ומשמאל יש רכס הרים- אז שם. |
יש הרים בהרצליה???
מזה פה חוות היען??
אם זה קיים אז זה יכול להיות שווה לאללה
רק יאללה בואו נארגן כבר!!
:) |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Dj Black-Dragon
יש הרים בהרצליה???
מזה פה חוות היען??
אם זה קיים אז זה יכול להיות שווה לאללה
רק יאללה בואו נארגן כבר!!
:) |
זה ראסמי גירסה מוקטנת של המשטח של חוות היען
באמת משהו שווה... מה שהכי אהבתי זה שאפשר לעשות רעש חופשי
וזה אחוש חשוב לנו אם אנחנו רוצים לתקלט וכל זה... |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by divx-master
קיבוץ ?????? וואו ...
קצת בעיה בשבילי ..
אורן אחי איך חשבת להגיע ???
יא זה סרטט להגיע לנתניה
:( :( :( :( :( :( :( :( |
וואלה לא יודע...
אבל יש מר"ג פה אותי אותך את צ'וק ( בן דוד שלי ) ואת דותן....
ככה שתיהיה הסעה אני מאמין...
למרות שמש eXeTik אמר יכול להיות רעיון יותר טוב...
כי זה גם הרבה יותר קרוב לנו..... |
|
|
| t0xIc |
אוקי חברים תשמעו
הרעיון לעשות את זה בבריכה ממש גדול! אבל זה אומר שצריך להביא אנשים
לי אישית אין בעיה לבוא כי יש לי רשיון ואוטו אישי שלי
אני מנתניה (לא משתייך לערסים) מממ הרעיון של "חוות היען" ממש נחמד אבל זה יותר מידי לארגן צריך לדעתי לעשות משהו קליל כזה בפאנן ואם צריך גנרטור 80 אחוז שאני מארגן אני לא מתקלט או משהו אני בא בשביל להכיר תאנשים מפה וגם צריך לארגן שזה יהיה יום נוח לכולם זה הכי חשוב
בכל אופן תידעו אותי |
|
|
| Dj Black-Dragon |
טוב להגיד לכם את האמת אנשים
אני רואה זה לא הולך להסתדר ככה...
אז ככה..
אני כמו שאמרתי בט'רד של אריק..מתגייס יום ראשון וגם הוא מתגיס
ואני לא יודע אם אתם תרצו לעשות את המסיבה או לא
אז אני אומר שיום שישי הבא... נקבע תאריך, מקום, מי מביא ציוד ומי מתקלט..
אם לא תעשו מאמץ זה לא יצא לפועל וחבל.. |
|
|
| NaOren |
אין מצב שזה יצא לפועל..
כי יש הפרש גילאים
יש כאלה שבצבא
חוץ מזה שפעם בחודש בערך מעלים פה את הרעיון של פגישה...
וזה לא קורה... |
|
|
| Dj Black-Dragon |
טוב זה באמת לא נראה לי יצא לפועל מתישהו
צריך פשוט קבוצה של אנשים לארגן את זה ואז שכולם יהיו מוזמנים ומי שרוצה שיבוא
נראה אם יהיה זמן מתישהו אולי אני ינסה לארגן משהו |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
באסה!!!!!!!
אם יש משהו תודיעו פה |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
באסה!!!!!!!
אם יש משהו תודיעו פה |
לעעעעעעעע
יוואו רעיון טוב להודיע פה על פגישה של הפורום...
:-)
סתם גבר הכל בצחוקים צחוקים... |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by NaOren
אין מצב שזה יצא לפועל..
כי יש הפרש גילאים
יש כאלה שבצבא
חוץ מזה שפעם בחודש בערך מעלים פה את הרעיון של פגישה...
וזה לא קורה... |
?!!?!!?!? מה אתה אומר
דווקא עשינו פעם פגישה בקניון בהרצליה |
|
|
|
|