|
Israel TA Forum Party...תכנסו (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| divx-master |
יללא אנשים לא צריך להתלבט יותר מידי
לבחור חוף ולהתחיל להתארגן |
|
|
| Dj Black-Dragon |
| quote: | Originally posted by divx-master
יללא אנשים לא צריך להתלבט יותר מידי
לבחור חוף ולהתחיל להתארגן |
טוב סוגרים על חוף הנכים?
עכשיו מי מביא גנרטור?
למי יש ציוד הגברה חזק?
למי יש קייס עם כל הציוד?
יש לי שני פיונירים ומיקסר של ניומארק אבל בלי קייס :\ |
|
|
| divx-master |
אז ככה אין לי מה להביא ממש ממה שאמרת
יש לי פליקר כזה שאני לא בטוח שעובד
ויש לי דבר כזה שמחברים אליו אהה מלא דברים כמו מנטרות פליקר מכונת עשן וכאלה
וכשרוצים משהו צפציפי להפעיל אז במקום להכניס ולהוציא מהשקע כמו במסיבות של כיתה ד' אז יש כאלה מתגים של און ואוף ...
משהו קטלני מקצועי !!!
אני ישמח להביא
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Dj Black-Dragon |
| quote: | Originally posted by divx-master
אז ככה אין לי מה להביא ממש ממה שאמרת
יש לי פליקר כזה שאני לא בטוח שעובד
ויש לי דבר כזה שמחברים אליו אהה מלא דברים כמו מנטרות פליקר מכונת עשן וכאלה
וכשרוצים משהו צפציפי להפעיל אז במקום להכניס ולהוציא מהשקע כמו במסיבות של כיתה ד' אז יש כאלה מתגים של און ואוף ...
משהו קטלני מקצועי !!!
אני ישמח להביא
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
מכיר את הדבר עם המתגים האלה
תביא תביא :)
ותבדוק מה שלום הפליקר שלך |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by Dj Black-Dragon
מכיר את הדבר עם המתגים האלה
תביא תביא :)
ותבדוק מה שלום הפליקר שלך |
טוב אחי הפליקר אצל חבר ...
כאילו זה לא פיקר עננקק כזה וזה לא קטן מעפןן
אתה יודע כזה מרובע .. |
|
|
| oDrori |
| אני אוכל לספק פטיפונים... שום דבר אחר... |
|
|
| Q-PiXeL |
יש לי גם פליקסר קטן ואני יכול להשיג עוד אחד כזה...
ויש לי גם אורגן אורות... |
|
|
| arik |
לי יש מיקסר מעפן ביותר
ונראה לי שיש לי במחסן אורגן אורות קטן כזה |
|
|
| Dj Black-Dragon |
סבבה
עכשיו צריך לדאוג למגבר,רמקולים,ונגני
cd |
|
|
| Dj Black-Dragon |
אני יכול להביא את המיקסר שלי
Numark DM-3000x
הוא ממש טוב
לא יותר מדיי בלאגן
אלה אם כן יש למישהו פה מיקסר של פיוניר |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by Dj Black-Dragon
סבבה
עכשיו צריך לדאוג למגבר,רמקולים,ונגני
cd |
אין פה לאף אחד קייס עם פיוניקרים וכאלה ????
ומי יתקלט ??? |
|
|
| Dj Black-Dragon |
מי יתקלט?
למה חסר?
חסר רק ציוד |
|
|
|
|