|
Israel TA Forum Party...תכנסו (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
לפי דעתי צח צריך לנדב ת'ציוד
;) |
|
|
| Dj Black-Dragon |
גם לפי דעתי
יש לו קייס עם פיונירים ומיקסר סבבה
:) |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Dj Black-Dragon
גם לפי דעתי
יש לו קייס עם פיונירים ומיקסר סבבה
:) |
:)
ואודרורי
לא נירא לי שלהרבה פה יש ווינלים אז להסחה עם שני טכניקסים זה סתם סיפור
לפי דעתי לא נירא לי שצריך....
אלה אם כן גיל גם באה
:) |
|
|
| warpedd_ |
צח ישמח להביא את הציוד
:D |
|
|
| Dj Black-Dragon |
חחחחחחחחחחחחחח
את האמת נראה לי רק לו יש את הקייס והכל ביחד
דרך אגב מי רוצה לתקלט? |
|
|
| DJ RF |
צח יעדיף למכור את הבית שלו ולגור ברחוב
מאשר להוציא את הציוד מהבית !
:stongue: |
|
|
| nimrod levi |
אתם מדברים על ציוד זה סבבה והכל
אבל בינתיים אין כל כך מקום...
:conf: |
|
|
| Dj Black-Dragon |
נראה לי הסתכם פה על חוף הנכים בהרצליה
מקום אחלה |
|
|
| nimrod levi |
וואלה...
אם ככה אז בכיף
אבל נראה לי כולם ייפגשו במילא במצעד האהבה
לא נראה לי שמישהו מפסיד את זה |
|
|
| Dj Black-Dragon |
חס ושלום דבר כזה לא מפסידים
אצלי זה מסורת :) |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by Dj Black-Dragon
חס ושלום דבר כזה לא מפסידים
אצלי זה מסורת :) |
אצל מי לא !!! |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by divx-master
אצל מי לא !!! |
אבל אסור לוותר על המסיבה !! |
|
|
|
|