|
Armin Only - Review! (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Chicane
Een van de Yarnie bros riep wel dat hij dacht dat je ergens rondhuppelde, maar het niet zeker wist.. mocht je nog bepaalde gezichten in je hoofd hebben staan, ik had blauwe spijkerbroek en witte overhemd met daaronder wit zwarte t-shirt.. net als 90% van de anderen.. :D
|
Hmmm... staat me niks van bij :D Maar ik heb ook echt geen idee wie de Yarnies zijn... Ken alleen de naam van hier... En heb Glanis inderdaad ook zien lopen met z'n overhemd... :p
Trouwens RV, ik krijg nog een muntje van je! :whip: :p :toothless |
|
|
| Ruben_Dubbink |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Oh nee toch?? Ik hoop niet dat de arme jongen verkracht is door aanntal bi-sexuele kinky partybabes..
|
DIKKE LOL!!! :D
Vind het erg jammer dat ik er niet bij was, maar ja, tentaampjes he :( Heb wel het e.e.a. op de radio gevolgd en dat klonk errug lekker!!!
Heb nog niks van Kolkie gehoord, maar neem aan dat ie wel weer thuis is gekomen.
GreetZ RubDub |
|
|
| Donna |
Die moet je ook geen munten lenen want hij isse ALTIJD kwijt,vergeet van wie ie leent en geeft een andere dude er 1 terug die dan weer dom staat te kijken van,"mkay thx kerel"
Bij thuiskomst komen ze uit de raarste plaatsen vandaan,tot uit zn schoenen aan toe,zodoende hebben we van veel tenten al vele munten in dit huis en vergeten ze altijd weer mee te nemen als we er weer naartoe gaan:p
Maarjah,je moet t ff weten he?;) |
|
|
| Optimus |
 |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Ruben_Dubbink
Vind het erg jammer dat ik er niet bij was, maar ja, tentaampjes he :( |
whehehe, ik had ook tentamen, heb m net genmaakt:eyespop: |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by Optimus
whehehe, ik had ook tentamen, heb m net genmaakt:eyespop: |
Das een lekker begin van de week, meteen tentamen op maandagochtend......
//off topic: welke opleiding doe je eigenlijk?// |
|
|
| Optimus |
| Communicatie 2e jrs |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Robert
waar? |
in Den Haag |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Donna
...toen ik naast armin stond om m een dolfijntje met lichies te geven *niet eerlijk*:haha:....
Ik vind dat we met een aantal Ta-tjes toch wel erg gezellige feestjes hebben lately,till capital mates:) |
:eek: Wat boft die Armin weer zeg!!!
Ik heb echt zo'n zin in Capital!! Zeker omdat ik dit feestje heb moeten missen.. |
|
|
| Robert |
| quote: | Originally posted by Optimus
in Den Haag |
haagse hogeschool? |
|
|
| Optimus |
nee, bij Inholland (voregere Ichthus)
hoezo?:) |
|
|
|
|