|
Armin Only - Review! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
Ik heb ook vipkaartjes voor armin....
100 stuks...
Armin solo @ huize magrec:
10 minuten set!!!!!!!! (nooit eerder vertoond!!!)
PM me maar als je op de guestlist wilt :) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Jappio
Ik ook :) ga trouwens voor die VIP plek :D |
pass es ff die antwoorden:D |
|
|
| kolkiewolkie |
ik ben dr in principe bij :)
alleen als dr geen voorverkoop is moet ik gewoon om 23.00 al voor de deur staan :mad: slecht man, mijn planningen zuigen altijd en dat betekent in de praktijk vaak dat ik 15 seconden tot 3 kwartier te laat ben :( |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by magrec
Ik heb ook vipkaartjes voor armin....
100 stuks...
Armin solo @ huize magrec:
10 minuten set!!!!!!!! (nooit eerder vertoond!!!)
PM me maar als je op de guestlist wilt :) |
uuuuhhh ja,
progressive humor :conf: |
|
|
| Teknikol |
| ik lees net dat je 20 moet zijn...zijn ze daar erg streng op aan de deur? |
|
|
| MaGiK54 |
| Ik zal waarschijnlijk ook aanwezig zijn. Kan de afleiding dan wel gebruiken. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by ahp2002
uuuuhhh ja,
progressive humor :conf: |
ergens last van?:rolleyes: |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by magrec
ergens last van?:rolleyes: |
uhh, naja, ik snap niet echt wat je nou doet? maak je nou een grap ofzo? armin 10 minuten set?
ik vat hem niet zo, of heb geen gevoel voor humor..
oja, er is trouwens GEEN pre-sale voor dit feest. echt lomp, maar ja
vroeg erbij zijn dus de 26e |
|
|
| Donna |
Likwit?!
Cool,kank die ook ff meeten,zal wel met bartek meekomen,die meet ik altijd wel ff als we op t zelfde feest zijn (vaak)
En jah ik ga ook:D
Ennuh uitverkocht gaat t heus niet vroeg zijn,loopt altijd wel los daar,zelfs bij armin;)
Vorige solo van m in t voorjaar was relaxed bevolkt,hoop deze weer en geen hysterische stampende meuk gillende teeners:rolleyes: |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by Donna
Likwit?!
Cool,kank die ook ff meeten,zal wel met bartek meekomen,die meet ik altijd wel ff als we op t zelfde feest zijn (vaak)
En jah ik ga ook:D
Ennuh uitverkocht gaat t heus niet vroeg zijn,loopt altijd wel los daar,zelfs bij armin;)
Vorige solo van m in t voorjaar was relaxed bevolkt,hoop deze weer en geen hysterische stampende meuk gillende teeners:rolleyes: |
Ja Likwit komt ook. Bartek ook.
wat me wel opviel bij de <> vorige keer bij paul van dyk dat er ook geen rijen stonden, dus misschien kan dat wel kloppen dat t niet snel uitverkocht is |
|
|
| aphex |
| Das heel prettig, ik heb een plekkie bij Rv en Donna dus ik kom ook :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by ahp2002
Ja Likwit komt ook. Bartek ook.
wat me wel opviel bij de <> vorige keer bij paul van dyk dat er ook geen rijen stonden, dus misschien kan dat wel kloppen dat t niet snel uitverkocht is |
Sensation White was doen tegelijk met P v D, dus een hoop mensen gingen daarheen.
Maar bij de solo van 9 uur was ook het geen gekkehuis in de « O ». Gezellig druk en geen lange rijen, dus ik verwacht geen super lange rijen. Lange rijen heb ik alleen meegemaakt bij Tiesto Solo's en Carl Cox en oud en nieuw (uurtje wachten als je op het drukste moment komt). |
|
|
|
|