return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 
Armin Only - Review! (pg. 9)
View this Thread in Original format
Flipper01
Je bent weer vroeg terug!!

Hoe hebben jullie het gehad??
MaGiK54
Wederom heb ik meer respect gekregen voor Armin. Elke keer dat ik hem live hoor wordtie beter. Nou hier volgt een kort verslag van de avond.

Rond een uur of 1 kwamen een vriend en ik aan bij de Eau en tot mijn grote verbazing stond er een ing lange rij buiten. Aangezien bij de negen uur set van Armin het gezellig druk was maar niet een afgeladen tent, dus ik had niet echt de verwachting dat het super druk zou worden. Denk dat er een rij stond van minimaal 20 minuten, komt er na 5 minuten een uitsmijter ons uit de rij halen, zo van jullie hebben geen jas aan kom maar binnen, whoaaaaaaaaaaaaaa en al die suckers met jas schelden, big FUN :D.

Gelijk maar een bar opgezocht om een drankje te nemen die ik wel verdient had na 5 minuten wachten :p. Was al aardig op weg om dronken te worden, want had al een verjaardag en Scheveningen achter de rug. Gelijk viel de goede sfeer op iedereen had er duidelijk zin in en wij aangezien we in de auto al een voorproefje hadden gehad wat er in de Eau afspeelde. Wat draaide Armin weer goed zeg een goede mix van klassiekers tot de nieuwste nummers.

Rond een uur of twee maar ff naar het grote podium gelopen om te kijken of die bamibal van een supersjinees nog aan het springnichten was. Staan er echt drie Chinesen op het podium (familie/kenissen Opti ??), maar de juiste Supersjinees aangesproken. Donna, Jappio en Tijs08 ook nog ff gesproken. Helaas had die kameraad van me geen zin om op het podium te staan dus kon helaas niet lang blijven op het podium, maar zoals bij Paul van Dyk heerste er weer een relax sfeertje tussen de TA'ers.

Rond half vijf (zomertijd nog) weggegaan wegens omstandigheden en nog ff snel naar Scheveningen gecrosst om bij Masada (aanrader van een restaurant) een sateetje te eten. We hadden al weer spijt in de auto dat we weg waren gegaan, want de ene knaller naar de andere knaller kwam voorbij. Zeer geslaagde avond, die ik ff nodig had.

Ps.
Heeftie nou de 12 uur gehaald of niet ??
DjRV
w00000000000t w0000000000000t
wat een feest
wat een sfeer
wat een muziek
wat een publiek
wat een eikels op kleine podium
wat een raar gezicht als ik in de spiegel nu kijk
wat een vreemd gevoel in me maag
wat een gore lucht van me geruft
wat een lame opmerking van robert over de t.nu helden
wat een tijd om te gaan slapen