return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 
Armin Only - Review! (pg. 12)
View this Thread in Original format
Robert
vroeg ik me af. nevermind.
kolkiewolkie
zo, kheb deze draad tot het laatst bewaard om te lezen en ik moet zeggen: ik ben ontroerd :) . zoals in de andere draad te lezen is BEN ik nog thuis gekomen, maar vraag me niet hoe. khad me parents al gezegd dat het laat kon worden (uur of drie) dus no worries daar. kwas echt TE vaag om de compu nog aan te zetten gisteravond. twas iig echt MEGAGRUWELONWIJSBELACHELIJKGIGABRILJANT, maar 1 opmerking:

JULLIE VALLEN ME TEGEN MENSEN!!! :p :p . dat om half 9 ouwe tijd de meesten gewoon al weg zijn!! daarvoor ga je toch niet naar TWAALF uur armin :conf: . want om half negen heb je nog 12 - 8.5 = 3.5 uur armin te gaan :gsmile: :tongue3 :crazy: :eyespop: . daarvoor ga je normaal al op stap!

magoed, in dat opzich: respect 2 donna, RV, optimus (jullie waren ook al aan het einde om een uur of 9) en nog meer 2 new wave: een hele nacht hard werken en toch doorgaan :) (y) TOP! (overigens ook wel dank aan de rest voor de topnacht :)

magoed, ik ga es offline een stevig report tikken ofzo, ik leef iig nog.
Donna
Ja vond ik zeer zeker ook enorm jammer kolk dat er weinig mensen de volle 12 uur bleven,had eigenlijk meer diehards verwacht hiero;)
Maar ookal was t zwaar at the end,t was zekerrrr de moeite waard om enorm hard naar de klote te gaan,hij doorgaan,wij ook doorgaan!:P
Gelukkig dat je heelhuids thuisgekomen bent:)
Glaniskanis
In dit geval hebben we 1.5uur gemist
Hij zou tot 10uur eigenlijk (achteraf bleek dus dat we 3uur hebben gemist dan, omdattie tot 11:30 doorging)
van 11 tot 10 was die nacht namelijk 12uur (wintertijd)
Maar jullie hebben wel gelijk
Dat is natuurlijk jammer

Maar echt zin om 3uur smiddags thuis te komen had ik ook niet, en ik was nogal redelijk brak aan het worden op dat moment :)
Ziehier mijn redenen :rolleyes:

Greetz,
Glaniskanis
Eye-Riz
quote:
Originally posted by Flipper01
Oh nee toch?? Ik hoop niet dat de arme jongen verkracht is door aanntal bi-sexuele kinky partybabes..

nee, die waren de avond ervoor ook al wezen feesten in Utrecht, en hadden nu dus geen puf meer om ook maar een vinger (of wat anders :p) naar Kolkie uit te steken! :)
Jappio
quote:
Originally posted by Eye-Riz
nee, die waren de avond ervoor ook al wezen feesten in Utrecht, en hadden nu dus geen puf meer om ook maar een vinger (of wat anders :p) naar Kolkie uit te steken! :)

Foto's? :D
Yarnie
Was wel weer een top feestje in de eau :cool:
Tja alleen op het laatst een beetje brak...
moet de rest van de week ook nog een beetje normaal doorkomen ;)
Maar hij draaide wel lkkr bekende nummertjes erdoor
Op het begin was het nog een beetje druk maar later kon je ook goed vooraan staan...maar hoeveel waren er op het laatst nog..zullen er toch wel niet zo heel veel meer zijn geweest?
Eye-Riz
dr zijn wel foto's gemaakt, maar ik denk niet van die hoogpotige blonde met dat rode satijnen jurkje tot net onder dr billen die even later met twee kerels gesandwiched in de darkroom stond/lag, rollebolde :D
Optimus
quote:
Originally posted by Yarnie
maar hoeveel waren er op het laatst nog..zullen er toch wel niet zo heel veel meer zijn geweest?

echt tot het aller aller laatst?
denk een mannetje of 30-40?
Chicane
Ei, dit ben ik tijdens Armin S«o»l«o»:

Ik ben de linker dude, de andere 2 komen van RMF forum (Judge Jay en In-ter-Dance)

was echt top... jammer dat ik je niet gesproken heb

Flipper01
Weet iemand misschien al een site of FTP waar de set van Armin gedownload kan worden?? Ik zie nl zojuist op de TA-hub dat hij wel al gereleased is (alleen nog niet helemaal gedownload door diegene)
Donna
Hey Paul,jij heb ook een sterretje:P
Moet ook nog ergens een pict van mij zijn met zo'n ding,made by a noor geloof ik;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 
Privacy Statement