|
Armin Only - Review! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
13 uur ik zou er maar niet van uitgaan,
Ze kunnen de tijd ook pas na afloop een uur terug zetten....
Dat doen ze ook bij x-qlusive-. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by magrec
13 uur ik zou er maar niet van uitgaan,
Ze kunnen de tijd ook pas na afloop een uur terug zetten....
Dat doen ze ook bij x-qlusive-. |
Zal wel matig zijn :toothless |
|
|
| kreischer2000 |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Armin heeft a.s. zaterdag een vet probleem hij moet ipv 12 uur, 13 uur draaien. Volgens de planning draaitie van 23:00 tot 11:00, maar het wordt dat weekend wintertijd, dus om 3 uur wordt het gewoon 2 uur, dusssss alsie echt tot 11:00 wilt draaien moetie echt een uurtje langer draaien :D :D
(Met dank aan een oplettende Eau-forumbezoeker, dachten jullie nou echt dat ik hier zelf aan gedacht had :toothless ) |
wel handig want dan wordt er iig een uur extra uitgezonden:D |
|
|
| Donna |
Hehe,hadden we t gister ook nog over,13 uur wordt echt te errug,12 gaan de meesten al niet volhouden.
Heb r wel zin in!:)
Sjeemz,na dik een week weer inet,upc kwam er dus snel achter dat de modem focked was:rolleyes: |
|
|
| Chicane |
Goed nieuws, ik heb morgen een leenwagen, een hele heuze Renault Kangoo! Ik zal dus zeker aanwezig zijn op dit heuze evenement samen met Yarnie en Pivot :D
Heb nog niet gehoord wat er met me cliotje gaat gebeuren, grote kans dattie total loss is :( :eek: :eyespop: |
|
|
| MaGiK54 |
| Meeting lijkt me wel op zijn plaats deze avond. Nu alleen de tijd en plaats ?? |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Meeting lijkt me wel op zijn plaats deze avond. Nu alleen de tijd en plaats ?? |
Nou, zeg maar wat...
Jij kent de Eau het beste denk ik :) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Nou, zeg maar wat...
Jij kent de Eau het beste denk ik :) |
Grote podium lijkt mij het beste, was met Paulus van Dyk ook een goede plek om te verzamelen. Tijd bepalen jullie maar, want ik weet nog niet hoe laat ik binnen ben :D |
|
|
| Flipper01 |
Het is weer donderdagavond en In a State of Trance staat weer aan.. Een bepaalde TA probeerd me over te halen om toch naar Armin te gaan ipv Dana en Pavo @ World Center Kleve..
Ik begin steeds meer te twijfelen, jammer dat Den Haag zo'n end weg is anders had ik het wel geweten ;) |
|
|
| kolkiewolkie |
:D :D
wat boeit die afstand nou man! |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Grote podium lijkt mij het beste, was met Paulus van Dyk ook een goede plek om te verzamelen. Tijd bepalen jullie maar, want ik weet nog niet hoe laat ik binnen ben :D |
Ik weet ook nog nie hoe laat ik er ben hoor... Maar denk dat het wel verstandig is om een beetje op tijd te komen :)
Meeste meetings zijn om een uur of 1 geloof ik... Of zich wel goeie tijd dacht ik zo...
Enneuh Flip, kom lekker naar Den Haag joh :D |
|
|
| Jappio |
| Oww.. ik heb echt zin in dit feest!! |
|
|
|
|